Homepage | user Welkom | Profielgegevens wijzigen | Uitloggen

Fotowedstrijd

Meld misbruik

Home > Forum >

Ben je van mening dat onderstaand bericht niet voldoet aan de huisregels van de CavalierPage?
Dan horen wij dat als moderatorteam graag! Geef bij voorkeur ook een reden aan.

zoek volwassen cavalier
Ja, wij zoeken nog steeds! Waarschijnlijk ben ik veel te kritisch. Niet te klein, niet te groot, weinig of niet blaffen, moet even alleen kunnen blijven. En liefst ook nog uit deze omgeving (Groningen). We zijn al een paar keer naar een asiel toegereden en dan blijkt het toch niet dé hond te zijn, of we bellen voor de hond, loopt ie net met z'n nieuwe baasje de deur uit. Doen wij nou gewoon te moeilijk, is een hond een hond, of is het beter om goed rond te kijken, voor je een beslissing neemt? Wat vinden jullie? Of vinden jullie dat we beter geen hond moeten nemen? Ik denk wel dat het beter is om eventjes te wachten om nu bij de asiels te kijken, het is net overal open dag geweest, wat er nu nog zit, is, helaas, niet de beste keus. En het hoeft niet echt een cavaliertje te zijn (oje, nu krijg ik zeker van alles over me heen door de echte fans, ik bedoel er echt niets mee), een kruising met de zelfde lieve eigenschappen mag ook. Dus iedereen die dé hond voor ons weet, welk merk dan ook, mag reageren!
Ann + chris

Reden van misbruik:

Homepage | Sitemap | Contact | Colofon | Veel gestelde vragen | Hondenpage