Homepage | user Welkom | Profielgegevens wijzigen | Uitloggen

Fotowedstrijd

Meld misbruik

Home > Forum >

Ben je van mening dat onderstaand bericht niet voldoet aan de huisregels van de CavalierPage?
Dan horen wij dat als moderatorteam graag! Geef bij voorkeur ook een reden aan.

zoek volwassen cavalier
aangename kennismaking. Ik ben Nick, een 24jarig jongeman uit Belgie.Ik heb 8 jaar geleden een accident voorgehad, waardoor ik mezelf asociaal opstelde tav de mensheid. mede dankzij dit, heb ik een hondje aangeschaft, geboren september 08, waardoor mn alleen zijn opgelost zou worden. Ik heb gekozen voor Cavalier King Charles, een tricoloer reutje welke ik de naam Idéfix heb gegeven. Het is een superlieve hond, hij heeft een paspoort etc. Zn vader is een rashond met stamboom, maar omdat de mama geen stamboom heeft, heeft Idéfix dat ook niet. Ik heb 400€ betaald voor de pup, maar vraag er slechts 50€ voor. De reden dat ik hem 'wegwil' is dat ik gewoonweg geen tijd meer heb om me met hem bezig te houden. Het is een energiek woefje, en blaft nooit. Je moet maar eens een kijkje nemen op Facebook, en zoek naar Nick Caluwé uit Temse, Oost Vlaanderen, België. Ik heb een fotoalbum van foto's van idefix gemaakt, zodanig jullie eens kunnen kijken... Laat maar iets weten op mijn emailadres... nick041085@hotmail.com
nick

Reden van misbruik:

Homepage | Sitemap | Contact | Colofon | Veel gestelde vragen | Hondenpage