Homepage | user Welkom | Profielgegevens wijzigen | Uitloggen

Fotowedstrijd

Meld misbruik

Home > Forum >

Ben je van mening dat onderstaand bericht niet voldoet aan de huisregels van de CavalierPage?
Dan horen wij dat als moderatorteam graag! Geef bij voorkeur ook een reden aan.

Frauke en Luna zoeken nog steeds samen een baasje
BAASJE(S) GEZOCHT❤️ Lieve toekomstige baasjes, we weten dat jullie eerst vakantie wilden vieren en dus nu echt goed de tijd voor ons hebben. Dat is echt top van jullie. We zijn in de tussentijd heel goed verzorgd en opgevoed door onze adoptie mama's. Maar wij zouden nu toch echt graag naar een forever home willen verhuizen! Omdat jullie de oproep misschien gemist hebben, zullen wij ons nog eens voorstellen. Wij, Frauke (geboren op 9-3-2009)en Luna (geboren op 17-7-2013) zijn wegens omstandigheden tezamen op zoek naar een zeer liefdevol thuis. Wij zijn een leuke combinatie van mini en maxi. We zijn door een dierenarts nagekeken. Er is geen hartruis of andere afwijkingen bij ons geconstateerd. Wij zijn gechipt, volledig ingeënt in juli 2017 (eveneens rabiës) en bezitten een Europeesch paspoort. Wij zijn ontwormd en dragen een Serestoband (tegen vlooien en teken). Op 26 juli hebben wij een gebitsreiniging ondergaan en we hebben nu een stralend wit gebit. Ik, Frauke, ben een lief rustig meisje. Ik lig graag naast je en houd van knuffelen. Van het kroelen en de aandacht geniet ik enorm. Ik sluit dan heerlijk mijn oogjes en wanneer je stopt, vraag ik gewoon om meer. Wandelen vind ik ook erg leuk. Mijn opvangmama's hebben mij al veel geleerd. Af en toe dien ik nog wat gecorrigeerd te worden. Maar er is ook zoveel buiten te zien en ontdekken dat ik soms wat afgeleid ben. Kijk eens naar mijn filmpje hoe graag ik geknuffeld word😉 https://www.facebook.com/gertie.hamers.9/posts/1165571643543137 Ik, Luna ben heerlijk actief, speels maar ook enorm knuffelachtig. Ik apporteer heel graag voor mijn baasje en ga dan ook braaf zitten op commando. Ik kruip het liefst heel dicht tegen je aan en geef kopjes als je stopt met aaien. Ik loop netjes braaf mee aan de riem met wandelen en volg mijn baasje uitstekend. Mijn opvangmama's hebben mij iedere dag gekamd en nu vind ik het niet meer eng als er een borstel door mijn haartjes gaat. Kijk maar eens naar mijn filmpje😉 https://www.facebook.com/gertie.hamers.9/posts/1169805336453101 We zijn allebei lief en sociaal, kunnen goed samen met andere honden en met (oudere) kinderen. Jonge kinderen vinden wij ook heel leuk maar in huis worden we onrustig van die drukte. Wij vinden katten buitenshuis heel interessant. Maar of we met katten samen kunnen weten we niet, daar hebben wij nog nooit mee samengeleefd. In huis slapen wij voornamelijk in ons mooie roze mandje of op de bank. We zijn grote meiden dus we zijn zindelijk en maken niets stuk in huis. Volgens onze opvangmama's zijn wij luid met begroeten. In huis als de deurbel gaat en/of bezoek binnenkomt. Maar we luisteren snel als zij bevelen te stoppen met blaffen. Ook met wandelen vinden wij het nodig andere viervoetertjes te moeten begroeten met een blafje. Hoe weten zij anders dat wij eraan komen. Aangezien niet alle hondenbaasjes en honden dit leuk vinden, proberen we dit te minderen. Aangezien ik, Luna, iets groter ben dan een standaard cavalier, kan ik makkelijk op de salontafel aan lekkers ruiken. Maar ik weet wel dat niet mag hoor. Ik luister prima als je aangeeft dat ik dit niet mag. Naar welk nieuw thuis zijn wij, Frauke en Luna, op zoek? Wij zijn zeer aan elkaar gehecht en we willen dus ook alleen maar tezamen herplaatst worden. Een tuin zouden wij heel prettig vinden en/of meerdere wandelingen per dag. Aangezien wij van wandelen houden, zou het fijn zijn als ons nieuwe baasje dit graag samen met ons zou willen doen. We kunnen bij andere honden geplaats worden (mits reutjes gecastreerd zijn). Wij zoeken een thuis waar wij hooguit maar 4 uurtjes alleen zullen zijn. We kunnen langer alleen zijn maar vinden gezelschap toch veel leuker. Kleine kinderen vinden wij iets te druk maar kinderen boven de 10 jaar zal geen probleem zijn. Wij zullen onder een herplaatsingsovereenkomst en adoptiekosten geplaatst worden. Er zal een eventueel een huisbezoek vooraf plaatsvinden. Wij zullen vanuit ons opvangadres herplaatst worden in Bunde (vlakbij Maastricht), Nederland. Daar kun je ook met ons kennismaken. Geïnteresseerd in ons en verheug je je op een kennismaking met ons, stuur dan een mailtje hamersgertie@gmail.com Het zou fijn zijn als je jezelf voorstelt en aan kunt geven waarom je denkt het nieuwe baasje van ons, Frauke en Luna, te worden en wat je te bieden hebt ( gezinssituatie, aantal uren werkzaam, aantal uren dat zij alleen zouden zijn, andere huisdieren en wat jezelf graag nog kwijt wilt). Nou toekomstige baasjes, We hopen snel met jullie kennis te mogen maken dus tot ziens!! 🐾Frauke en Luna🐾 Psssst, Willen jullie onze oproep delen zodat ons mandje binnenkort ons nieuw thuis zal staan? ❤️ Voor foto's zie http://www.cavalierpage.com/fotohoek/foto.php?id=17270
Petra, Gertie en de meiden

Reden van misbruik:

Homepage | Sitemap | Contact | Colofon | Veel gestelde vragen | Hondenpage