Homepage | user Welkom | Profielgegevens wijzigen | Uitloggen

Fotowedstrijd

Meld misbruik

Home > Forum >

Ben je van mening dat onderstaand bericht niet voldoet aan de huisregels van de CavalierPage?
Dan horen wij dat als moderatorteam graag! Geef bij voorkeur ook een reden aan.

Lily voor onderzoek
Sinds maandag knikte Lily steeds vaker door haar linkerachterknie. Eerst dacht ik ach dat komt van de lange wandeling zondag, waarbij ze gek deed en met Rosa aan het vliegen en draven was. We wisten al wel dat die knie slecht was maar tot nu toe ging het wel. Dus maandag een afspraak gemaakt bij de orthopedische da. Maar gistermiddag, natuurlijk, vlak voordat ik naar mijn werk moest, zakte ze helemaal door haar acherkant, bleef dan ook liggen en krabbelde met veel moeite dan uiteindelijk overeind om na een paar stapjes weer te gaan liggen. Ook klapte haar voetje om. Alarmbellen....da gebeld en gelukkig kon Anco niet veel later terecht. Tijdens onderzoek hoorde de da een hartritme genaamd galop ritme, en om een lang verhaal kort te maken, straks ga ik weer naar de da, mu de cardiologe om een hartfilmpje te laten maken. Want dan kan de zwakte ook van het hart komen en niet alleen van de patella. Pffff, ik voel de bui al hangen, dit wordt weer een hartpatiënt. Zo jammer, maar we zorgen er natuurlijk goed voor! Afwachten nog wat dit filmpje laat zien. Duimen maar ..... later meer nieuws.
Thea 🌟Daisy🌟Lily ❤Rosa

Reden van misbruik:

Homepage | Sitemap | Contact | Colofon | Veel gestelde vragen | Hondenpage