Homepage | user Welkom | Profielgegevens wijzigen | Uitloggen

Fotowedstrijd

Meld misbruik

Home > Forum >

Ben je van mening dat onderstaand bericht niet voldoet aan de huisregels van de CavalierPage?
Dan horen wij dat als moderatorteam graag! Geef bij voorkeur ook een reden aan.

Amber
Afgelopen week heeft Amber een check=up gehad... Zoals een aantal van jullie weten hebben we eind oktober röntgenfoto's laten maken van Amber's hart en longen. Dit naar aanleiding van een luchtweginfectie, waarbij ze flink moest hoesten en niezen. Uiteraard zagen wij de uitslag met angst en beven tegemoet... Op de foto's werd duidelijk dat amber's hart vergroot is en langzaam tegen de luchtpijp begint te duwen. Ook had ze ietwat vocht op de longen. De medicatie is hierop aangepast (ze krijgt nu 2x daags een half tabletje furosoral 40 mg). Ook heeft ze nu codeïne tabletjes. Er was nog voldoende ruimte in de luchtpijp en longen voor lucht, dus Amber heeft het absoluut niet benauwd. We kregen toen echter wel te horen dat dit het laatste is wat men voor haar kan betekenen. Als ze nu verslechtert houdt het op... En dit zou eerder maanden zijndan langer... Ik weet eigenlijk niet meer of ik dit hier al verteld had (zo ja, dan sorry.. :( :( ) Ik ben er toen een paar weken behoorlijk ziek van geweest, kon alleen nog maar met verdriet naar haar kijken. Wetende dat het einde tastbaar aan het worden is... Maar... ze doet het nog hartstikke goed! Het hoesten was na genezing van de luchtweginfectie vrijwel weer weg (de codeïne zal beslist meehelpen), en vooralsnog is ze weer helemaal de oude! Ik heb het verdriet weer even opzij kunnen zetten, maar geniet wel super bewust van haar, en knuffel haar extra veel!! Ik heb met de dierenarts al bespproken waar voor ons de grens ligt voor een goed "hondenleven" en tot die tijd hobbelt ze mooi door! En de check-up (waarvan ik twijfelde of het nog nut had) , we hebben bloed laten prikken, waarden waren nog goed, lever iets verhoogd, tandjes was ze tevreden over, en ze vond Amber nog zeer alert, vrolijk, prachtig op gewicht, kortom, naar omstandigheden was DA niet ontevreden! Nu leven we toe naar Amber's 12e verjaardag eind maart. Elke mijlpaal die ze nog haalt is er één!! :thumbup: :thumbup: p.s. na dat bericht van oktober hebben we bij een dierenfotograaf nog mooie foto's laten maken!
Mayke en Amber

Reden van misbruik:

Homepage | Sitemap | Contact | Colofon | Veel gestelde vragen | Hondenpage