Homepage | user Welkom | Profielgegevens wijzigen | Uitloggen

Fotowedstrijd

Meld misbruik

Home > Forum >

Ben je van mening dat onderstaand bericht niet voldoet aan de huisregels van de CavalierPage?
Dan horen wij dat als moderatorteam graag! Geef bij voorkeur ook een reden aan.

Bang van bijna alles
Ach, ik probeer angst zoveel mogelijk te negeren en moedig aan tot. Heldhaftig gedrag. Ik bemoedig haar daar in, en prijs haar de hemel in. Ik lig soms zomaar een half uurtje op de grond en speel spelletjes met verstopppen bal onder een handdoek. Als ze het eronder vind en ik blijf ernaast liggen, prijs ik haar en beloon haar met complimenten. Je ziet de angst licht verdwijnen, en haar straat gaat ook op en neer. Ze ontdooit en bij herhalen , van steeds het zelfde , zie ik pip wel groeien. Ze knap hiervan op en wordt iets verzekerder. Wel blijft het zo dat ze aandachtig is voor andere zaken, als ik pech heb, en de buurman laat iets vallen of er is getoeter van buiten,..... moet ik weer vooraf beginnen met deze opbouw. Ze is hyper gevoelig, hoort alles en schrikt snel. Zo leuk lijkt mij dat niet voor haarzelf ,.. dus ik blijf het doen, omdat ze dan echt even een hele leuk tijd heeft. Maar ik leef ook , op mijn tenen lopen wil ik niet en soms valt er een thee lepel,... en zucht, zij schrikt zich rot, en rent ergens achter van schrik. :tears: :lol:
Moniquemanon

Reden van misbruik:

Homepage | Sitemap | Contact | Colofon | Veel gestelde vragen | Hondenpage