Homepage | user Welkom | Profielgegevens wijzigen | Uitloggen

Fotowedstrijd

Meld misbruik

Home > Forum >

Ben je van mening dat onderstaand bericht niet voldoet aan de huisregels van de CavalierPage?
Dan horen wij dat als moderatorteam graag! Geef bij voorkeur ook een reden aan.

houd het dan nooit op
Hallo allemaal, chico was een tijdje terug aan de diaree, en dat bleek een virus te zijn. Hij is daar redelijk goed doorheen gekomen......dat was dus niet zo. Afgelopen zondag, was hij niet lekker, en de nacht naar maandag, was hij dood ziek, echt een dood vogeltje. Ben maandag gelijk naar de da.gegaan.....die schrok enorm toen hij dat zieke ventje zag... Er is gelijk bloed afgenomen. Na onderzoek bleek:een vergrote lever, en nog veel erger heeel slechte waarden van zijn nieren. Ooooo ik dacht echt dat was het dan. Maar de da. zei nee we gaan niet opgeven we gaande strijd nu gelijk aan.......hij kreeg drie injekties, die de koorts, en ook de eetlust opwekken. Eten wilde hij niet hij dronk heel erg veel. Hij zei hij MOET gaan eten, want de nieren moeten gaan werken.hij gaf hiervoor speciaal voedsel mee, ter onder steuning van de nieren. We zijn naar huis gegaan, chico in een honden buggy(goddank hebben we die), want lopen kon hij gewoon niet ver. Thuis gekomen, heb ik hem antosiast gekregen voor het vlees voedsel wat we hadden mee gekregen. Hij ging idd eten, niet veel, maar ik denk, dat hij bang was dat het pijn zou doen.......maar na een half uur, ging hij ervoor......het bakje ging leeg. De injekties doen hun werk, hij is nu koorts vrij, en hij is zoveel fitter........hij loopt weer rond, en is ook best vrolijk , wel is hij snel moe, maar dat kan ook niet anders. De da. zegt hij is erggg ziek, vergis je niet!!! Morgenmiddag moeten we terug, dan neemt hij opnieuw bloed af, zodat dit vergeleken kan worden met dat van maandag........hopen maar dat er verbetering in zit. Er zijn al een paar hondjes aan overleden......ik wil mijn ventje nog heeeeeel lang bij me houden , ik zou niet weten hoe ik dan verder moet. :schaam:
C J Wisse

Reden van misbruik:

Homepage | Sitemap | Contact | Colofon | Veel gestelde vragen | Hondenpage