Homepage | user Welkom | Profielgegevens wijzigen | Uitloggen

Fotowedstrijd

Meld misbruik

Home > Forum >

Ben je van mening dat onderstaand bericht niet voldoet aan de huisregels van de CavalierPage?
Dan horen wij dat als moderatorteam graag! Geef bij voorkeur ook een reden aan.

Schuw
Ons hondje haar naam is Babske. Ze is nu een week bij ons. We hebben wel geen andere huisdieren. Ik verschiet er van hoe bang toch een hond kan zijn. Onze snoepy had dit natuurlijk niet aangezien we haar als puppy hadden. Babske is nog altijd bang als ze niet op de zetel is. Op de zetel is ze helemaal ontspannen alsof er niets aan de hand is. Naar buiten gaat ze niet, je moet ze dan opnemen, terug naar binnen gaat ze wel maar eens voorbij de deur wordt het een spurt tot op de zetel. We hebben ook al 2 wandelingen gedaan zonder riem in de bos waar het rustig was, deze verliepen vrij goed. Buiten plasje doen gaat ook goed alleen snachts doet ze het binnen, ze vraagt ook nooit om naar buiten te gaan en ik zie haar ook nooit drinken, als ik het drinkbakje dan haal drinkt ze wel maar niet zelfstandig, eten doet ze wel zelfstandig. We laten ze zelf doen en forceren niets. Als ik de zetel zit of lig komt ze onmiddellijk bij jou en liefst zo lang mogelijk en dan merk je dat ze zich helemaal ontspant. Vanmiddag gaan we er mee naar de dierenarts ter controle. Hopelijk staan we er over een paar weekjes weer mee verder. In ieder geval, verwend word ze zeker alleen het genieten moet er van gaan komen buiten de zetel.
tom6string

Reden van misbruik:

Homepage | Sitemap | Contact | Colofon | Veel gestelde vragen | Hondenpage