Homepage | user Welkom | Profielgegevens wijzigen | Uitloggen

Fotowedstrijd

Meld misbruik

Home > Forum >

Ben je van mening dat onderstaand bericht niet voldoet aan de huisregels van de CavalierPage?
Dan horen wij dat als moderatorteam graag! Geef bij voorkeur ook een reden aan.

Amber overleden....
Wat zal ik zeggen... Ze is vandaag precies een maand geleden gestorven. Het gaat op en af.. Een lach en een traan. Manlief wil voor mij een fotoboek maken van Amber en is daarvoor alle foto's die we van haar hebben aan het doorturven. Dat brengt mooie herinneringen op, maar ook verdriet. Elke dag wordt je er aan herinnerd dat ze er niet meer is... De ene dag ga ik er beter mee om dan de andere.. Maar ik laat nog steeds heel regelmatig een traantje. Velen van jullie weten wat het is, het gemis is heel groot! Alsof ik een gat in mijn hart heb... Amber was een heel speciaal hondje, alsof ze door de hemel was gezonden. Ze heeft me door hele nare periodes in mijn leven gesleept... Ze was mijn schaduw... Tegelijkertijd besef ik dat ze met al haar problemen toch 12 is geworden. Ik moet nu zelf doen, wat ik altijd tegen anderen zei... Koester de herinneringen.. Ik ben dankbaar dat ze er was, en voor wat ze ons gegeven heeft... Maar wat doet het pijn... Lief dat je het vraagt... :hug:
Mayke en Amber

Reden van misbruik:

Homepage | Sitemap | Contact | Colofon | Veel gestelde vragen | Hondenpage