Homepage | user Welkom | Profielgegevens wijzigen | Uitloggen

Fotowedstrijd

Meld misbruik

Home > Forum >

Ben je van mening dat onderstaand bericht niet voldoet aan de huisregels van de CavalierPage?
Dan horen wij dat als moderatorteam graag! Geef bij voorkeur ook een reden aan.

Lang geleden.
Zo dat is lang geleden dat ik hier gekeken heb. Wel leuk om te zien dat de page er nog steeds is. Heb inmiddels sinds het overlijden van Fleur in augustus 2016 geen Cavaliertjes meer. Toch blijf ik het vreselijk missen en voelt het voor mij niet meer compleet. Ik heb twee heerlijke Shih Tzu meisjes en hou zielsveel van dat heerlijke stel, maar er mist iets. Zodra ik een Cavalier zie of hoor dan slaat mijn hart een slag over en zou ik er het liefste meteen heen gaan en die schat knuffelen... Ik doe het niet en houd me in, maar pffff. Mijn verstand zegt...nee, maar mijn hart schreeuwt ja. Nu zijn mijn Shih Tzu meisjes 10 en 8 jaar oud en merk ik dat ik meer en meer denk aan een cavje er bij. Zo kwam ook ineens de gedachte aan deze page voorbij en wilde ik eens kijken of die er nog was. Harstikke leuk en ga eens lekker snuffelen naar wat ik allemaal gemist heb de afgelopen jaren. Dikke knuffel voor al jullie lieverds :hartje:
Jolanda

Reden van misbruik:

Homepage | Sitemap | Contact | Colofon | Veel gestelde vragen | Hondenpage