Homepage | user Welkom | Profielgegevens wijzigen | Uitloggen

Fotowedstrijd

Meld misbruik

Home > Forum >

Ben je van mening dat onderstaand bericht niet voldoet aan de huisregels van de CavalierPage?
Dan horen wij dat als moderatorteam graag! Geef bij voorkeur ook een reden aan.

Lang geleden.
Wat leuk dat het weer begint aan te trekken. Tja ik denk dat facebook ook voor een deel zorgt dat het hier rustig is. Pepper is in april 2013 overleden en dat was echt mijn zielsmaatje. Ik hield evenveel van Pepper en Fleur, maar de band die ik met Pepper had was zo speciaal. Mijn hart is toen echt in een miljard stukjes gebroken. Nadat Fleut overleden was voelde het voor mij ineens niet meer compleet, maar dacht nog dat het wel over zou gaan. Maar het voelt nog steeds niet compleet ondanks mijn twee heerlijke Shih Tzu meisjes. Marco wil niet graag weer een Cavalier, die heeft zijn hart nu helemaal aan de Shih Tzu verloren. Ik ook hoor, maar mijn ideale samenstelling is zowel Shih Tzu als ook een Cavaliertje. Voorlopig zal het er nog niet in zitten, maar inderdaad wie weet ooit... Nou heb ik ook veel zorgen en verdriet met mijn meisjes gehad dus ik begrijp Marco ook wel en mijn verstand zegt ook dat ik dat risico niet meer moet nemen, maar ja.... het ras zit zo diep in mijn hart... Elke keer als ik er één zie dan smelt ik weer. Wie weet wat de toekomst brengen zal. Ik ben alleen actief op zoek geweest naar mijn eerste hondje Pepper en de rest van mijn meisjes is allemaal op mijn pad gekomen dus...
Jolanda

Reden van misbruik:

Homepage | Sitemap | Contact | Colofon | Veel gestelde vragen | Hondenpage