Homepage | Inloggen | Registreren |

hapert 2003 mieke en hans kingcharles

Dit topic hoort bij het dossier: Overig

Vrijdag 5 augustus 2016 | 11:01 uur
heb nu pas na al die jaren het forum gevonden en ben hee benieuwd naar reacties. wij hebben in 2003 in hapert een king charles gekocht bij fam Vonk.
een maand geleden hebben we onze tosca moeten laten inslapen ivm darm gezwel. verdriet was en is verschrikkelijk, nog steeds. ben benieuwd of iemand in die periode ook een hondje uit dat nest gekocht heeft en ervaringen kan delen. Ze was zo bijzonder en we missen haar verschrikkelijk.
userhans | 2 forumberichten

Om een reactie toe te voegen, moet je eerst inloggen.

Vrijdag 5 augustus 2016 | 16:15 uur
Veel sterkte met het verlies van Tosca en van harte welkom op het forum. Het duurde even maar toch gevonden, nou beter laat dan nooit toch? Ik hoop dat er wat reacties komen.
userThea 🌟Daisy🌟Lily ❤Rosa | 4954 forumberichten
Vrijdag 5 augustus 2016 | 17:35 uur
geen foto

Heel veel sterkte met jullie grote verdried.
Ik ben ook een cavaliertje verloren in 2014....ik weet wat jullie door maken.......het heeft tijd nodig....je zult ervaren dat na verloop van de tijd er meer ruimte voor alle leuke herinneringen die julli samen hebben beleefd.....doe rustig aan t'komt goed.STERKTE!
userC J Wisse | 1606 forumberichten
Vrijdag 5 augustus 2016 | 17:50 uur
Welkom en sterkte met het verlies!!!!
user♡ Vrouwtje van Sem & Pip ♡ | 2022 forumberichten
Vrijdag 5 augustus 2016 | 22:30 uur
Welkom op het forum. Ons vorige cavje moesten wij in november 2014 in laten slapen. Ik weet hoe groot je verdriet is.
userAns Rutte | 600 forumberichten
Zaterdag 6 augustus 2016 | 09:21 uur
Allemaal bedankt voor jullie lieve reacties. Doet ons goed. Tos was onze 1e hond en beginnen denk ik niet meer aan een andere. Werken allebei nog en ze kan volgens mij nooit vervangen worden. Maar dat maakt het niet makkelijker. Misschien ooit na ons pensioen? Nu eerst deze tijd door zien te komen.
userhans | 2 forumberichten
Zaterdag 6 augustus 2016 | 09:39 uur
Welkom op het forum.
Heel veel sterkte met het verlies van jullie lieve Tosca.
user💖 Sacha & Nicky 💖 | 2229 forumberichten
Zaterdag 6 augustus 2016 | 12:23 uur
Jullie merken vanzelf wel wanneer de tijd rijp is en jullie je hart kunnen openstellen voor een ander hondje. Je moet ze ook niet als vervangbaar zien maar naast elkaar. Want je hart zal groot genoeg zijn voor een ander hondje. Het zal jullie weer zoveel liefde en gezelschap geven, echt !
userThea 🌟Daisy🌟Lily ❤Rosa | 4954 forumberichten
Zaterdag 6 augustus 2016 | 22:02 uur
Sterkte met het verlies van jullie hondje! Wij hebben in 2007 ook bij Hans en Mieke onze Luca gekocht. Hij is net 9 jaar geworden en we genieten erg van hem en van onze andere Cavalier Milo. Luca is een Black&Tan reutje.
userrenesta | 2162 forumberichten
Woensdag 21 juni 2017 | 20:58 uur
Hallo Hans ,
Ik heb nu ook pas dit forum gevonden.
Ik heb in 2003 ook mijn king Charles gekocht in Hapert.
Sammy is op 31-07 -2003 geboren. Een prachtig lief teefje wat ook heel bijzonder was . We hebben haar afgelopen vrijdag in moeten laten slapen .. Ze is bijna 14 jaar geworden ... Wij hebben er ook enorm verdriet van .. Zon bijzonder hondje krijgen we nooit meer
Gr fam van den Broek
userFam van den Broek | 6 forumberichten
Donderdag 22 juni 2017 | 01:21 uur
Heel veel sterkte toegewenst met het verlies van Tosca.
userJosée, Amigo, Gigi en Tygo* | 807 forumberichten
Donderdag 22 juni 2017 | 08:40 uur
Sterkte!
userKarinn | 208 forumberichten
Donderdag 22 juni 2017 | 08:43 uur
geen foto

Sammie en tosca hebben best wel overeenkomsten, kijk maar eens naar die kopjes!
Dat is mooi voor jullie, dat geeft gesprek stof, en troost.
userC J Wisse | 1606 forumberichten
Donderdag 22 juni 2017 | 10:41 uur
sterkte
userbilly | 564 forumberichten
Zaterdag 24 juni 2017 | 15:44 uur
geen foto

Bericht is gewijzigd op zaterdag 24 juni 2017 om 17:39 uur

Wij hebben kort geleden ook onze lieve Lady in moeten laten slapen. Ook zij is bijna 14 geworden. Ze is geboren op 31 juli 2003 en hebben haar ook bij Hans en Mieke weg. En als ik het zo lees zijn er meerdere denk ik uit hetzelfde nest. Leuk om te lezen dat ook haar zusjes oud mochten worden. Maar het gemis is onbeschrijfbaar.

Weten jullie of Hans en Mieke nog cavaliers hebben?
userUrsula | 4 forumberichten
Zaterdag 24 juni 2017 | 15:44 uur
geen foto

Bericht is gewijzigd op zaterdag 24 juni 2017 om 18:04 uur

Wij hebben kort geleden ook onze lieve Lady in moeten laten slapen. Ook zij is bijna 14 geworden. Ze is geboren op 31 juli 2003 en hebben haar ook bij Hans en Mieke weg. En als ik het zo lees zijn er meerdere denk ik uit hetzelfde nest. Leuk om te lezen dat ook haar zusjes oud mochten worden. Maar het gemis is onbeschrijfbaar.

Weten jullie of Hans en Mieke nog cavaliers hebben?
Zaterdag 24 juni 2017 | 20:23 uur
Hans en Mieke fokken al jaren niet meer. 😊
Zaterdag 24 juni 2017 | 21:16 uur
Bericht is gewijzigd op zaterdag 24 juni 2017 om 21:17 uur

Hallo Ursula ... Wat leuk dat jullie het zusje van Sammy hadden. Sterk nest geweest bijna 14 jaar. .. Echt heel bijzonder. Wij hebben nog foto's van de puppy,s . Als jij ze niet hebt wil ik je ze wel toesturen. Het was een nest van 5...
Ik heb ook al gezocht naar de fam Vonk maar kan niets vinden of ze nog fokken
Gr Therese
Zondag 25 juni 2017 | 10:39 uur
geen foto

Wat leuk zeg. Ik heb geen foto's van het nest, lady was de laatste. Ik zou het erg leuk vinden als je me wat foto's toestuurd. Gr. Ursula
Zondag 25 juni 2017 | 11:39 uur
Hallo Ursula
Kan ik je email adres krijgen ? Dan stuur ik ze naar je toe .. Ik krijg het hier op deze site niet voor mekaar
Gr therese
Zondag 25 juni 2017 | 11:46 uur
geen foto

Bericht is gewijzigd op maandag 26 juni 2017 om 12:45 uur

Dank
Maandag 26 juni 2017 | 12:43 uur
Dit mailadres kan je beter sturen via persoonlijk bericht met een beetje pech steoomt je mailbox vol. Zou het weer verwijderen dit is openbaar te zien voor iedereen
userRuby | 1978 forumberichten
Vrijdag 10 augustus 2018 | 16:37 uur
geen foto

Dag,

wij hebben een hondje in 2006 gehaald bij hun en zij leeft gelukkig nog steeds. Nu woon ik inmiddels samen en zouden wij ook weer een pup willen. Heeft iemand misschien nog hun contactgegevens?
of zijn ze gestopt?

gr J van Huizen
userjvanhuizen | 2 forumberichten
Zaterdag 11 augustus 2018 | 07:39 uur
Hans en Mieke Vonck fokken al jaren niet meer. Zoals jullie wel weten testten zij hun hondjes niet en aangezien ze dat niet verantwoord meer vonden zijn ze gestopt.
Wij hebben Luca nog, hij is geboren 18-7-2007

Om een reactie toe te voegen, moet je eerst inloggen.

Homepage | Sitemap | Contact | Colofon | Veel gestelde vragen | Hondenpage