Homepage | Inloggen | Registreren |

Riemen, halsbanden of tuigjes over? Graag uw hulp!

Dit topic hoort bij het dossier: Overig

Dinsdag 6 juni 2017 | 19:32 uur
OPROEP: De opvang in Hongarije waar wij onze meisjes vandaan komen hebben uw en mijn hulp nodig. Zij hebben echt een flinke behoefte aan Riemen, Halsbanden en tuigjes....vandaar deze oproep, het hoeven geen nieuwe te zijn ( mag natuurlijk wel) Dus heeft u nog oude riemen,halsbanden of tuigjes liggen of die u niet meer gebruikt wilt u ze dan naar mij opsturen zodat ik een pakket kan maken en naar Hongarije kan opsturen.
Afgelopen December hebben ze nog 30 hondjes bij een broodfokker opgehaald en uw hulp is hard nodig, ze doet de rescue en opvang particulier en zijn niet bij een organisatie aangesloten dus alle hulp is welkom.

Ik zou deze dogs rescue graag willen steunen samen met mijn en uw hulp en wat is het niet mooier als we samen een flink pakket kunnen sturen ( ik betaald de verzendkosten naar Hongarije)

Uw kunt u riemen, halsbanden en tuigjes opsturen naar:
Ronald Broekman
TAV Hongarije
Hoofdstraat 2
9693AG Bad-Nieuweschans.

Vast bedankt allemaal voor het lezen en laten wij deze lieve mensen helpen.
user@ronald en de roedel van 11 | 548 forumberichten

Om een reactie toe te voegen, moet je eerst inloggen.

Dinsdag 6 juni 2017 | 20:43 uur
Bericht is gewijzigd op dinsdag 6 juni 2017 om 20:50 uur

Ooo ik had net een oude flexriem en halsbandjes weggegooid, die nog goed waren maar ja daar heb je nu niks aan. Ik stuur je binnenkort wel wat dingen op. Help ze graag een handje!

Is het alleen voor het formaat cavalier of ook bijv grotere honden?
userThea 🌟Daisy🌟Lily ❤Rosa | 4777 forumberichten
Dinsdag 6 juni 2017 | 21:16 uur
Dank je wel thea, ze hebben het echt heel hard nodig <3
Woensdag 7 juni 2017 | 13:50 uur
Super goed zeg....heb laatst heeel veel spullen zoals drinkbakken mandjes tuigjes enz aan iemand gegeveven die naar curcacou gaat emigreren en dit meeneemt...heeel veel reacties en hopelijk krijg jij deze ook...wie weet kan facebook je ook helpen bij deze actie! Zet hem op
user♡ Vrouwtje van Sem & Pip ♡ | 2022 forumberichten
Zaterdag 10 juni 2017 | 19:59 uur
geen foto

Ik heb nog niet zo lang geleden ook een inzameling gedaan, voor een opvang asliel van de dieren bescherming van waar ik chico heb.
Ik heb daar voor een mooi papier op mijn raam gehangen, waarop ik mensen in mijn omgeving heb gevraagt of er nog oude of niet meer gebruikte riemen tuigjes ed. bij hun in huis waren, waar het opvang asiel ergggg mee geholpen zou zijn.
Dat heb ik geweten ook.....ik had ruim drie AH boodschappen tassen vol
Dat ging erg goed......probeer het ook eens zou ik zo zeggen.
userC J Wisse | 1444 forumberichten
Maandag 12 juni 2017 | 21:19 uur
Hallo Ronald, wanneer ga je het pakket versturen? Dan kan ik nog even kijken of we nog wat spullen hebben. Ik hoor het graag.
Groetjes,
Yvonne
userVonderhuis | 50 forumberichten
Maandag 12 juni 2017 | 21:23 uur
Je kunt het gewoon opsturen naar mij...iedere keer als ik een doos vol heb stuur ik ze naar hongarije
Alle beetjes helpen
Dinsdag 13 juni 2017 | 11:23 uur
Stuur je alleen riemen etc of bijv ook medicijnen of oude handdoeken? Kan me voorstellen dat dat misschien te veel wordt. Maar bijv medicijnen of vlooiendruppels zullen ook vast welkom zijn. Heeft deze opvang ook een website?
Zaterdag 22 juli 2017 | 15:03 uur
@Vonderhuis:

Heel erg bedankt voor de flinke doos met riemen enzovoort, dit verdubbeld het gene wat ik al heb verzameld!!

Claudia komt volgende maand de riemen ophalen en dan gaan ze met het vliegtuig mee naar Andrea in Hongarije ( dezelfde mensen die onze josie en jessie hebben gebracht)

Dus mensen als jullie nog riemen, tuigjes en halsbanden over hebben dan zou ik ze graag willen hebben voor Hongarije.

Even voor de duidelijkheid, de riemen gaan naar Andrea die samenwerkt met Claudia van cavaliernotvermittlung duitsland (claudia Peker van deze pagina). Andrea doet de rescue en opvang in Hongarije en Claudia helpt met de herplaatsing van de cavalietjes vanuit Duitsland.

Ohhh wat ben ik blij
Zaterdag 22 juli 2017 | 18:31 uur
Bericht is gewijzigd op zaterdag 22 juli 2017 om 18:31 uur

Hoi Ronald,
Fijn dat het pakket goed is aangekomen! Graag gedaan voor dit goede doel. Ik denk dat als mensen allemaal eens in laden en kasten gaan zoeken dat er best nog iets ligt aan riemen of halsbanden wat je niet of nauwelijks gebruikt. Dan is het mooi als je andere hondjes kunt helpen.
En natuurlijk ook geweldig wat jij, Andrea en Claudia allemaal voor de hondjes doen! Mocht ik nog iets vinden dan stuur ik het uiteraard op.
Groetjes!
Yvonne
userVonderhuis | 50 forumberichten
Zondag 23 juli 2017 | 22:25 uur
Goede actie!
Ik heb eea een tijdje geleden ook voor een goed doel meegegeven. Hier staat het stof te vangen, een ander is er blij mee!
userEllenB | 869 forumberichten
Donderdag 31 augustus 2017 | 11:58 uur
En is alles al opgehaald door Claudia? Ik denk dat ze wel blij zullen zijn met wat je hebt verzameld. We vonden het leuk om jullie en jullie hondjes in het "echt"te zien, wat een weelde zoveel hondjes :-) ik hoop dat je nog eea hebt mogen ontvangen, naast onze bijdrage.

Om een reactie toe te voegen, moet je eerst inloggen.

Homepage | Sitemap | Contact | Colofon | Veel gestelde vragen | Hondenpage