Homepage | Inloggen | Registreren |

Ruby teefje

Dit topic hoort bij het dossier: Aanschaf Cavalier

Zondag 18 juni 2017 | 15:08 uur
geen foto

Hallo, wij zijn opzoek naar cavaliertje en onze voorkeur gaat uit naar een teefje in de kleur ruby. Weet iemand of er nog ergens een pup beschikbaar is of waar binnenkort pups verwacht worden?
userUshi | 1 forumberichten

Om een reactie toe te voegen, moet je eerst inloggen.

Zondag 18 juni 2017 | 19:28 uur
Op de site van cavalierclub.nl onder het kop
userWilma de Vries | 370 forumberichten
Zondag 18 juni 2017 | 19:29 uur
Geboorteberichten staan nog diverse ruby teefjes. Ik weet niet of ze nog beschikbaar zijn maar daar kun je altijd even over bellen
userWilma de Vries | 370 forumberichten
Woensdag 27 december 2017 | 12:36 uur
Goede middag

Ik zie dat u een cavalier Ruby teefje zoekt is dit nog altijd zo ?
Als u er nog eentje zoekt mijn hond moet binnen enkele dagen bevallen en de mama is een blenheim en de papa een black AND tan dus er is grote kans dat er wel een Ruby zou inzitten als u op de hoogte wilt blijven laat het me zo snel mogelijk weten als u interesse hebt!!?

Groeten Mathisja en de pups!!
userMathisja 4cavaliertjes | 5 forumberichten
Vrijdag 29 december 2017 | 16:35 uur
Bericht is gewijzigd op zondag 31 december 2017 om 12:40 uur

Beste
Mijn teefje kan ieder moment bevallen de papa is een blach AND tan en de mama een blenheim . (Sorry mijn gsm heeft autocorrectie enverander som mijn excuses daarvoor)als u wilt hou ik u op de hoogte! De ouders zijn voor de dracht gezond verklaard door de dierenarts en ze zijn helemaal in orde geen hartgeruis geen afwijken niks. Dus de pups zullen ook wel gezond zijn ze is nu 59 dagen drachtig ons meisje het is zeker een verantwoordelijk nestje ze worden gechipt,ontwormd,gevaccineerd, en gezond verklaard door de dierenarts ze mogen het nest pas verlaten vanaf 8 weken maar van zodra ze 3,5 -4 weken zijn kunnen ze komen bezichtigd worden.
Groetjes Mathisja en FLOWER en FRITZ
userMathisja 4cavaliertjes | 5 forumberichten
Vrijdag 29 december 2017 | 18:00 uur
@mathisja een keer schrijf je dat de vader een black en tan is en de tweede keer een tricolor ??,zijn de hondjes ook getest mri oa.!
Ben gewoon even benieuwd of het een verantwoord nestje is , gezien de ziektes die voor kunnen komen in het ras.
userSonja | 243 forumberichten
Vrijdag 29 december 2017 | 20:41 uur
Er staat een foto vd ouders op het prikbord
userThea šŸŒŸDaisyšŸŒŸLily ā¤Rosa | 5019 forumberichten
Zaterdag 30 december 2017 | 16:11 uur
Bericht is gewijzigd op zaterdag 30 december 2017 om 16:13 uur

Als je een pup in het buitenland koopt kan je hem of haar pas met 15 weken invoeren in Nederland. Ze moeten met 12 weken ingeƫnt worden tegen rabiƫs en daarna mag je de pup pas 3 weken later over de grens vervoeren. Even iets om bij stil te staan, als je het niet erg vindt om een wat oudere pup te verwelkomen is het natuurlijk niet erg maar sommige mensen willen de pup met 8 weken hebben. Mathisja woont in Belgiƫ, dus als je zelf in Nederland woont krijg je hier mee te maken. Omgekeerd geldt hetzelfde.
userMyrrka | 609 forumberichten
Zaterdag 30 december 2017 | 17:49 uur
In Belgiƫ is een mri niet verplicht. Vaak worden ze daar alleen op hun hart gecontroleerd. Net als in Duitsland.
userMinke met Eliza en Joy | 2583 forumberichten

Om een reactie toe te voegen, moet je eerst inloggen.

Homepage | Sitemap | Contact | Colofon | Veel gestelde vragen | Hondenpage