Homepage | Inloggen | Registreren |

Syringo info

Dit topic hoort bij het dossier: Medisch: Syringomyelia

Dinsdag 29 augustus 2017 | 15:03 uur
Ik ben zojuis in contact gekomen met iemand wier hondje waarschijnlijk syringo heeft. Nu heb ik haar verwezen naar dit forum omdat hier een schat aan info te vinden is. Het gekke is alleen dat ik het niet vinden kan, neem aan zij ook niet. Weten jullie waar deze info staat?
usertruus poel | 953 forumberichten

Om een reactie toe te voegen, moet je eerst inloggen.

Dinsdag 29 augustus 2017 | 16:46 uur
geen foto

Hallo truus, kijk maar eens op dossiers, net naast dit forum.
Daar vindt je wel informatie.
Heel veel sterkte gewenst voor de mensen met het hondje, waarvoor je dit vraagt.
userC J Wisse | 1484 forumberichten
Dinsdag 29 augustus 2017 | 19:18 uur
Bericht is gewijzigd op dinsdag 29 augustus 2017 om 19:31 uur

Wat gek, ik zie niks. Op mijn macbook zie ik het wel. heel gek, op mijn ipad dus niet. Maar bedankt
Dinsdag 29 augustus 2017 | 19:34 uur
echt heel akelig. Hondje is 8 jaar en vanaf zaterdag aan het gillen, dierenarts heeft tramadol en metacam voorgeschreven, helpt niet erg als ik haar geloven moet. Heb haar geadviseerd op deze page te kijken en contact te zoeken met de Wagenrenk of Best. Geloof dat ze uit de regio Den Haag komt, iemand nog suggesties voor een goede kliniek of da in die contreien?
Dinsdag 29 augustus 2017 | 22:42 uur
Ik ben erg goed geholpen door de Dierenartsenpraktijk in Bodegraven, zij hebben zich (n.a.v. mijn hondje) verdiept in syringo. Sammy kreeg na zijn aanval een injectie, vochtafdrijvers en iets wat op metacam lijkt. Hij had zijn 1e aanval op 6-jarige leeftijd, daarna nooit meer gehad. Hij is bijna 13 jaar geworden.
userEvelineSammy | 1028 forumberichten

Om een reactie toe te voegen, moet je eerst inloggen.

Homepage | Sitemap | Contact | Colofon | Veel gestelde vragen | Hondenpage