Homepage | Inloggen | Registreren |

Lily voor onderzoek

Dit topic hoort bij het dossier: Medisch

Woensdag 13 september 2017 | 13:18 uur
Sinds maandag knikte Lily steeds vaker door haar linkerachterknie. Eerst dacht ik ach dat komt van de lange wandeling zondag, waarbij ze gek deed en met Rosa aan het vliegen en draven was. We wisten al wel dat die knie slecht was maar tot nu toe ging het wel. Dus maandag een afspraak gemaakt bij de orthopedische da. Maar gistermiddag, natuurlijk, vlak voordat ik naar mijn werk moest, zakte ze helemaal door haar acherkant, bleef dan ook liggen en krabbelde met veel moeite dan uiteindelijk overeind om na een paar stapjes weer te gaan liggen. Ook klapte haar voetje om. Alarmbellen....da gebeld en gelukkig kon Anco niet veel later terecht. Tijdens onderzoek hoorde de da een hartritme genaamd galop ritme, en om een lang verhaal kort te maken, straks ga ik weer naar de da, mu de cardiologe om een hartfilmpje te laten maken. Want dan kan de zwakte ook van het hart komen en niet alleen van de patella. Pffff, ik voel de bui al hangen, dit wordt weer een hartpatiënt. Zo jammer, maar we zorgen er natuurlijk goed voor! Afwachten nog wat dit filmpje laat zien.

Duimen maar .....
later meer nieuws.
userThea 🌟Daisy🌟Lily ❤Rosa | 4781 forumberichten

Om een reactie toe te voegen, moet je eerst inloggen.

Woensdag 13 september 2017 | 13:47 uur
Heel veel sterkte gewenst...
userRuby | 1935 forumberichten
Woensdag 13 september 2017 | 15:15 uur
Ik ben benieuwd, hoop dat het meevalt! 🍀🍀🍀
userEllenB | 869 forumberichten
Woensdag 13 september 2017 | 17:42 uur
Vanmiddag naar de cardiologe geweest, die bij binnenkomst meteen al zei, er kan ook niks aan de hand zijn hoor. Het hart kan ook anders slaan door stress etc. Ze heeft aandachtig geluisterd en zei al vrij snel dat ze niks hoorde. Toen de ecg gemaakt die ook niks raars liet zien gelukkig. En toen een echo laten maken. Hier was een heeeel klein beginnend hartruisje te zien helaas maar nog niks om erg bezorgd over te zijn. Categorie A. Dus we zijn voor nu opgelucht en nu woensdag horen wat de orthopeed zegt van de knie.
Woensdag 13 september 2017 | 17:51 uur
Wat een schrik weer Thea! Wat fijn dat haar hartje nog zo goed is! weer een zorg minder...
En sterkte met haar knietje... Hopelijk valt het allemaal mee...
userMayke en Amber | 1272 forumberichten
Woensdag 13 september 2017 | 18:16 uur
Dat is schrikken! Gelukkig dat haar hartje goed is, nu maar hopen dat het ook allemaal meevalt met haar knietje. Sterkte hoor!
user💖 Sacha & Nicky 💖 | 2104 forumberichten
Woensdag 13 september 2017 | 19:01 uur
Jeetje Thea wat zullen jullie geschrokken zijn. Gelukkig maar een heel klein ruisje.
Nu maar duimen dat het pootje ook meevalt. Bah je zit gelijk in de zorgen!
userAnneke en Lana (Petal†) | 3530 forumberichten
Donderdag 14 september 2017 | 19:50 uur
Ik hoop dat het allemaal meevalt. Heel, heel veel sterkte voor jou en je kleine meid.
userAns Rutte | 545 forumberichten
Donderdag 14 september 2017 | 20:40 uur
geen foto

Och thea, wat een schrik weer zeg!
Gelukkig niet meer dan een klein ruisje......maar dat knietje is een ander verhaal, ik moest gelijk aan mijn lieve prince denken.....zijn hartje was te slecht, om zijn knietjes te laten opereren.....daar kunnen ze al veel aan doen, dus hoe dan ook, daar kan die schat aan geholpen worden.....sterkte, en hou ons op de hoogte he!!!!
userC J Wisse | 1448 forumberichten
Vrijdag 15 september 2017 | 14:57 uur
Fijn dat het hart goed is.
Sterkte met haar knie
userMinke met Eliza en Joy | 2501 forumberichten
Vrijdag 15 september 2017 | 16:14 uur
Kan me voorstellen dat je heel erg schrok. Nu maar hopen dat het probleem met haar knietje ook snel opgelost kan worden. Sterkte
userannette | 312 forumberichten
Dinsdag 19 september 2017 | 09:42 uur
geen foto

Thea, hoe gaat het nu met lily?
Er was nu weer even een paar dagen overheen, en ik ben zo ontzettend geschroken van dat bericht, dat ik er nog maar weer naar informeer.
Dinsdag 19 september 2017 | 19:37 uur
Ja sorry, ik ben meer actief op facebook laatste tijd. Nou zondagavond nog een feest beleefd.... we waren aan het wandelen, ik met Rosa en mijn man met Lily. Ik liep vooraan, draai me om en zie nog net dat Lily iets van straat in haar bekje heeft en hap, slik, weg ehh wat had ze, ik zag het niet, pak het! Maar te laat! Dus wat doe je? Ik riskeer het niet, dus da gebeld. We konden meteen komen
Na een injectie kwam de maaginhoud eruit. Alles bekeken maar niks gevonden. Nu was de da ook de orthopeed en baas vd kliniek. Hij had al gezien dat er een afspraak stond en zei die doen we nu maar meteen. Na onderzoek blijkt ze patella categorie 3 te hebben. De operatie staat gepland voor 28 september. We hadden een fijn gesprek en de da matste ons ook financieel wat heel prettig was. Nu zenuwachtig voor volgende week....
Woensdag 20 september 2017 | 10:54 uur
Wisse, jouw verhaal met Prince spookte wel door mijn hoofd hoor. Want de eerst da zei nou als ze dat galop ritme heeft, dan is het nog de vraag of er geopereerd kan worden.... dus toen dacht ik o nee toch! Dus groot was de opluchting!
Donderdag 21 september 2017 | 18:28 uur
Dus toch patella luxatie, da's balen zeg!!!
Sterkte volgende week hoor Thea.
Donderdag 21 september 2017 | 19:11 uur
Ja en dat wisten we al. Maar het was wel erger geworden. Vanaf het moment dat we ze hebben, was al bekend dat Lily haar knietjes niet in orde zijn. Maar we hopen nu wel dat door deze operatie de rechterknie niet hoeft in de toekomst. We zullen zien.
Donderdag 21 september 2017 | 20:39 uur
Oh dat wist ik niet Thea! Inderdaad nu maar hopen dat haar rechterknie in de toekomst niet hoeft.
Sterkte volgende week hoor!
Donderdag 21 september 2017 | 21:12 uur
Wow, sterkte met alles...
Dat eten van straat, daar moet ik hier ook altijd zo voor opletten...
Amber is al 2x erg ziek geworden van iets van buiten... Vooral dat snuffelen aan drolletjes (of erger, dunne viezigheid) van andere honden, daar is ze al 2x heel ziek van geweest.
We duimen voor Lily...
userMayke en Amber | 1272 forumberichten
Zaterdag 23 september 2017 | 11:56 uur
a bah Mayke, dat is niet leuk dan. Ik trek ze meestal meteen weg als ik zie dat iets op straat ligt en waar belangstelling voor is. Maar ja dat ging nu niet, en natuurlijk is niet alles schadelijk.
Zaterdag 23 september 2017 | 17:28 uur
geen foto

O boy thea, ik duim heeeel erg voor jullie hoor!Wat kan het toch soms anders gaan he.
Hou ons op de hoogte he...STERKTE!

Om een reactie toe te voegen, moet je eerst inloggen.

Homepage | Sitemap | Contact | Colofon | Veel gestelde vragen | Hondenpage