Homepage | Inloggen | Registreren |

diaree

Dit topic hoort bij het dossier: Medisch

Vrijdag 23 februari 2018 | 22:07 uur
geen foto

Hallo allemaal, hier in vlissingen(midden gbied)is zo ongeveer 6 op de 10 hondjes aan de diaree.Zo ook Chico, vanmorgen had hij erge haast om naar buiten te gaan, en jaaaa, dat was duidelijk goed raak!
Ik heb altijdt duck theraphy in de vriezer, dus gelijk 3 plakjes ontdooid.....1 plak vanmorgen een halve tussen de middag, en nog een hele vanavond.
Nou morgen maar kijken,(of misschien straks nog) maar hij heeft fijn geen buik krampjes, zoals een hondje bij mij in de straat, maar die mevr zegt niet van die rommel gediend te zijn........het duurd wat langer met kip en rijst volgens haar, heeft ze zelf ook wel is kramp...pfffff wat een schat he?
userC J Wisse | 1701 forumberichten

Om een reactie toe te voegen, moet je eerst inloggen.

Zaterdag 24 februari 2018 | 14:20 uur

Is die duck dan speciaal voer voor de diaree??? Nooit geweten.
Misschien ook eens in huis halen voor het geval dat.....

Lucienne en Luna
userlucienne | Inactief
Zaterdag 24 februari 2018 | 17:55 uur
geen foto

Duck theraphy, is voor hondjes met wat onrustige darmpjes, dat kan zo danig zijn , dat het dagelijks geven van deze duck vorm helpt om een waardig honde leventje te leven.
Mijn vorige cafje had dit echt nodig.
Maar als diaree de kop op steekt, is duck theraphy echt veeeeel beter dan bv.kip met rijst, dit omdat daar eigelijk niks in zit....ze worden all snel wat slapjes, en duf, terwijl met deze duck, waar mineraaltjes, en nog de nodige dingen inzitten, waardoor ze zich veel sterker en fitter blijven voelen.
Dit is echt bewezen.......en voor €5.25, heb je tien plakjes.....dus voor de prijs hoeft het ook al niet het probleem te zijn.
Zaterdag 24 februari 2018 | 19:58 uur
Beterschap hoor en wat een domme mevrouw. Er gaat vast een virus rond bij jou. Duck is altijd goed om te geven met onrustige darmen. Ik heb het ook altijd in huis.
userThea 🌟Daisy🌟Lily ❤Rosa | 5057 forumberichten
Zaterdag 24 februari 2018 | 20:43 uur
geen foto

Thea, er heerst idd een virus, maar dan veroorzaakt door van die grote dieren vrienden, die de poep laten liggen.......ze betalen al genoeg belasting.
Vanmorgen kwam ik zo'n echte dierenvriend tegen.
Heb hem vriendelijk een poepzak aan geboden....maar nee, hij zei je denkt toch niet dat ik dat ga opscheppen, hij is(zijn hond)al veertien, heb dat nog nooit gedaan, en nou ook niet.
Heb hem gevraagt of hij erg aan zijn hond gehecht was.......ja echt wel..........nou heb ik gezegt......dan maar hopen dat hij niet zo erg aan de diaree raakt, als het oude hondje van uw over buurtjes......dat is er aan dood gegaan, omdat mensen als u hun verantwoording niet nemenGEWELDIG, was maar fijn in uw oude buurd gebleven......als u dit niet opruimd......geef ik u aan.....u staat al op de foto.....niet voor het eerst trouwens.. ...
Hij heeft het toch opgeruimd. er kwam welrook uit zijn oren.
Zondag 25 februari 2018 | 17:53 uur
you go girl! Zo is dat! Je hebt groot gelijk. O het is hier ook zo bar en boos momenteel. Vanochtend ook weer iemand gezien....hij stond erbij en hij keek er naar terwijl het maar een klein keuteltje was. Pffff het zijn hier vaak de hopen de grote honden die blijven liggen. Fijn is dat. Als je een kalf wilt...prima..maar neem dan ook daar de verantwoordelijkheid. Helaas niet.
userThea 🌟Daisy🌟Lily ❤Rosa | 5057 forumberichten

Om een reactie toe te voegen, moet je eerst inloggen.

Homepage | Sitemap | Contact | Colofon | Veel gestelde vragen | Hondenpage