Homepage | Inloggen | Registreren |

Senna

Dit topic hoort bij het dossier: Afscheid

Zondag 1 april 2018 | 21:27 uur
Hallo allemaal,

Ons cavalier Ruby teefje Senna is op 23 maart op 7,5 jarige leeftijd overleden, ons hele gezin is echt kapot van verdriet.
Nooit geweten dat het verliezen van een huisdier zo’n pijn kon doen.
We hebben nog een cavalier blenheim teefje Laika van bijna 3 jaar, ze voelt alle veranderingen duidelijk en met haar aanwezigheid en knuffels maakt zij een hoop goed. We zijn blij dat zij er nog is en hopen met haar nog jaren heel veel gekke, lieve, ondeugende en mooie momenten te beleven.
userChantal1977 | 5 forumberichten

Om een reactie toe te voegen, moet je eerst inloggen.

Zondag 1 april 2018 | 22:40 uur
Wat ontzettend verdrietig, zo jong... Helaas weet ik uit ervaring dat het veel pijn doet. 💔
Veel sterkte, het gemis van jullie lieve Senna zal groot zijn. 🌹🌹🌹
userEllenB | 940 forumberichten
Zondag 1 april 2018 | 23:41 uur
Dat is te jong, wat verdrietig zeg. Sterkte met dit verlies. Was Senna ziek of was het plotseling?
userThea 🌟Daisy🌟Lily ❤Rosa | 5014 forumberichten
Maandag 2 april 2018 | 09:34 uur
Ja het doet heel veel pijn. Sterkte met dit grote verlies.
userAnneke en Lana (Petal†) | 3572 forumberichten
Maandag 2 april 2018 | 10:16 uur
Dat is veel te jong ,geloof dat je veel verdrietig bent ,en het doet zeker veel pijn in je gezin
Was het hondje misschien ziek ,of wat is er mee voor gevallen .
Weet ook uit ervaring dat het zeer pijn lijk is daarom veel sterkte ,en geef de kleine laika die je nog hebt zeer veel aandacht ,want ze zal zeker ook aanvoelen het gemis
veel stekte Chantal
userbilly | 580 forumberichten
Maandag 2 april 2018 | 11:28 uur
Wat verdrietig... En zo jong! Was het plotseling? Veel sterkte. Koester de mooie herinneringen..
userMayke en Amber | 1385 forumberichten
Maandag 2 april 2018 | 15:07 uur
Wat jong nog.
Heel veel sterkte toegewenst!
userMinke met Eliza en Joy | 2582 forumberichten
Maandag 2 april 2018 | 19:07 uur
Ach, wat triest en zo jong, té jong...
Uiteraard weten we nog niet waaraan Senna overleden is, maar dat voortijdige te jonge overlijden is voor mij een reden geweest om nooit meer een cavalier te willen.
Zulke kleine honden zo vroeg te moeten verliezen, het is niet eerlijk.....

Sterkte gewenst.
userjantien | 2408 forumberichten
Maandag 2 april 2018 | 20:51 uur
geen foto

Wat een verdrietig bericht!
Nou en of het pijn doet, een huisdier verliezen, daarweten de meeste bezoekers van dit forum alles van.
Was die kleine schat ziek, of is het echt plotseling?
Heel veel sterkte hoor.
userC J Wisse | 1660 forumberichten
Maandag 2 april 2018 | 21:43 uur
Senna kwam bij een zeer liefdevol en betrouwbaar nestje vandaan, maar had helaas geen goede start. Bij de geboorte was ze namelijk maar 88 gram! Ze moest bijvoeding hebben en het was maar de vraag of ze het zou redden. Pas na een week of 12 mochten we haar mee naar huis nemen. Ze is altijd klein gebleven, ze heeft altijd Max maar 5,5 kg gewogen. Naar vermoeden van de dierenarts is Senna langzaamaan of tenminste in een snel tempo, slechts 7,5 jaar oud afgetakeld met haar gezondheid. Ze is met haar kleine voorkomen altijd ‘onze pup’ gebleven, we accepteerden dat ze niet zo groot als gemiddeld was, ze was een prachtig mooi lief beestje. Bij onze Laika merken we een wereld van verschil. Zij is krachtig en heeft zoveel meer bij te zetten. Daarom overwegen wij wellicht in het najaar een nestje met een nog naar op zoek zijnde Ruby dekreu te maken en hopelijk daaruit tenminste een Ruby teefje voor onszelf uit te mogen ontvangen. Dus ook al op het prikbord vermeld, wij zouden graag voor wie dat voor ons heeft, alle informatie ontvangen over het maken van een nestje, regeltjes, waarmee rekening te houden etc. Ook hoe we event geschikte dekreutjes Ruby kunnen vinden, alle info is welkom. Een nieuwe pup of nestje willen we graag in het najaar realiseren, want we willen eerst ons enorme verlies om Senna verwerken en ondertussen lekker genieten met Laika die nu Senna er niet meer is lange (strand)wandelingen kan maken en daar maar niet genoeg van krijgt.
Maandag 2 april 2018 | 21:51 uur
Veel sterkte met het verlies van je kleine meid!
Pacco is mijn eerste hondje en ik weet niet hoe je je voelt, alhoewel ik me dat wel kan voorstellen ... een groot verlies, een liefdevol vriendje ...

Neem de tijd om het te verwerken en als de tijd er rijp voor is, wens ik je een gezond nestje en een leuke Ruby teefje toe
userKelly en Pacco | 91 forumberichten
Maandag 2 april 2018 | 22:05 uur
Dank jullie wel voor alle support.
Geniet van jullie trouwe vriendjes, wij genieten van onze Laika die wel merkt dat er iets is en iemand mist, maar het heerlijk vindt dat de bos, duin, en strandwandelingen niet meer ingekort hoeven te worden.
Wat wonen we hier toch heerlijk, ook iets om dankbaar voor te zijn.
Voor alle cavaliertjes en baasjes een warme knuffel vanaf hier.
Dinsdag 3 april 2018 | 13:51 uur
Och wat sneu zo klein en kwetsbaar, de zwakste vh nest.. tja geen sterk gestel dus. Ik denk dat ze voor haar doen al best oud is geworden. Geniet van en met Laika, dat helpt!
userThea 🌟Daisy🌟Lily ❤Rosa | 5014 forumberichten
Woensdag 4 april 2018 | 11:52 uur
Heel veel sterkte
userInge Ytsma | 13 forumberichten
Woensdag 4 april 2018 | 21:04 uur
Heel veel sterkte!
user💖 Sacha & Nicky 💖 | 2274 forumberichten
Donderdag 5 april 2018 | 18:31 uur
Veel sterkte en koester de leuke momenten. Vreselijk om dit te moeten meemaken, Ik ben zelf nog niet bekomen van onze snoepy die nu bijna een half jaar overleden is. Geniet van Laika, zij zal de wonden wel wat verzachten. Alles komt goed. Groetjes
usertom6string | 9 forumberichten
Vrijdag 13 april 2018 | 20:11 uur
Heel veel sterkte.
userAns Rutte | 600 forumberichten
Vrijdag 13 april 2018 | 23:01 uur

Ik weet wat je voelt. Wij hebben Luna ook pasgeleden laten inslapen....Het verdriet en gemis is groot.

Lucienne
userlucienne | Inactief

Om een reactie toe te voegen, moet je eerst inloggen.

Homepage | Sitemap | Contact | Colofon | Veel gestelde vragen | Hondenpage