Homepage | Inloggen | Registreren |

Amber overleden....

Dit topic hoort bij het dossier: Afscheid

Woensdag 4 april 2018 | 16:35 uur
Het is niet te bevatten...
Zo vier je vorige week nog haar 12e verjaardag en een paar dagen later gaat het opeens vreselijk mis met haar gezondheid...
Heftig hoesten, tekenen van benauwdheid. Veelvuldig kontakt met de dierenarts. Kortom, de nachtmerrie die eind oktober werd voorspeld, werd harde werkelijkheid... Haar hartje was op. Niets meer aan te doen.
Amber is gisteren thuis op mijn schoot weg geslapen...
Ik mis je zo.. Kan mijn draai niet meer vinden. Wat heb je ons veel moois gebracht lief zonnestraaltje.
Ik ben zo dankbaar dat je in ons leven was.
Rust zacht lieffie..
userMayke en Amber | 1385 forumberichten

Om een reactie toe te voegen, moet je eerst inloggen.

Woensdag 4 april 2018 | 16:42 uur
geen foto

He Mayke, wat erg! Heel veel sterkte met het verlies van Amber. Ik denk dat ik weet hoe verdrietig dat je bent, cavaliertjes kruipen in je hart...
userAng | 5 forumberichten
Woensdag 4 april 2018 | 17:39 uur
Ach Mayke zo erg! Ik ken u niet maar leef zó met u mee. Eerst nog dat samen vieren en genieten en nu een zwaar afscheid.
Heel veel sterkte!
Ik ben er van overtuigd dat je veel mooie herinneringen aan Amber hebt die je je leven lang zal koesteren
userKelly en Pacco | 91 forumberichten
Woensdag 4 april 2018 | 18:04 uur
Neeee getver, zo onverwacht ineens...
Heel erg veel sterkte
userBrigg | 1179 forumberichten
Woensdag 4 april 2018 | 19:13 uur
Wat erg. sterkte. voel met je mee
userDe Ridder Marijke | 81 forumberichten
Woensdag 4 april 2018 | 20:54 uur
Bericht is gewijzigd op woensdag 4 april 2018 om 20:54 uur

Och wat erg, ik schrok van je bericht. Zo onverwacht! Net haar 12e verjaardag gevierd en dan over en uit. Zo oneerlijk zo bruut om ineens voor de beslissing te staan die je niet wilt nemen. Wat zul je haar missen maar wat een fijne herinneringen zul je hebben. Heel veel sterkte en we leven met je mee. Dag Ambertje mooi lief snoetie
userThea 🌟Daisy🌟Lily ❤Rosa | 5014 forumberichten
Woensdag 4 april 2018 | 20:55 uur
Oh Mayke, ik heb er geen woorden voor. Wat een schok. Tranen in mijn ogen. Ik weet wat je voelt. Vreselijk. Lieve Amber rust zacht daar ver weg over de regenboog. Ik weet zeker dat je zusje je daar op staat te wachten. Run free lieve schat.

Mayke en familie heel veel sterkte.
userAnneke en Lana (Petal†) | 3572 forumberichten
Woensdag 4 april 2018 | 21:01 uur
Verschrikkelijk zeg!
Heel veel sterkte toegewenst.
user💖 Sacha & Nicky 💖 | 2274 forumberichten
Donderdag 5 april 2018 | 00:07 uur
Nee Mayke, mijn hart sloeg een slag over toen ik de titel zag. Ow meisje wat verschrikkelijk verdrietig. Leef zo met jullie mee. Heel veel sterkte lieverd met dit hele grote gemis. Bij mij lopen de tranen ook weer over mijn wangen. Het is allemaal nog zo verschrikkelijk vers,
userannette | 344 forumberichten
Donderdag 5 april 2018 | 07:31 uur
Wat ontzettend verdrietig, ik leef met je mee. Wij hebben 2 weken geleden onze Senna verloren, dus weet hoe het voelt.
Je maatje moeten missen is net zo hard als een dierbare in persoon.
Heel veel sterkte en denk terug aan de mooie herinneringen.
userChantal1977 | 5 forumberichten
Donderdag 5 april 2018 | 08:20 uur
geen foto

O mayke, gecondoleerd met dit grote verlies!
Zo mooi haar verjaardag nog gevierd, en zo plotseling kon haar hartje niet meer.....je dat het er aan komt, maar wat een rot moment.
Ik huil met je mee......heel veel sterkte lieve schat het heeft tijd nodig om het een plekje te geven......ik weet heeeel goed wat je nu doormaakt.
STERKTE

userC J Wisse | 1660 forumberichten
Donderdag 5 april 2018 | 10:42 uur
Wat onverwacht nog. Eerst ging het weer beter en dan moet je haar ineens loslaten. Ik snap je verdriet.
Heel veel sterkte toegewenst!
userMinke met Eliza en Joy | 2582 forumberichten
Donderdag 5 april 2018 | 11:01 uur
Mayke wat erg ze vierde nog haar verjaardag
ik weet wat je nu meemaakt het verlies is zeer erg
hou de herinneringen zeker bij ,en vind daar troost in
ik leef met jullie mee ,begrijp dat je uw draai niet vind
rust verder mijn kleine schat je hebt het zeker verdient
sterkte
userbilly | 580 forumberichten
Donderdag 5 april 2018 | 17:35 uur
Heel veel sterkte met dit grote verlies
userBenzie | 328 forumberichten
Zaterdag 7 april 2018 | 09:01 uur
Dankjewel voor jullie lieve reacties...
Het is onwerkelijk hoezeer je haar kunt missen.. Elk moment van de dag...
Wat ik altijd tegen anderen zei, moet ik nu zèlf gaan doen..
De mooie herinneringen blijven koesteren... Ze heeft ons zoveel gegeven! Voor altijd in ons
Maandag 9 april 2018 | 15:23 uur
Heel veel sterkte met dit grote verlies.
userde Wollies | 685 forumberichten
Maandag 9 april 2018 | 15:27 uur
Heel veel sterkte met dit grote verlies.
userde Wollies | 685 forumberichten
Maandag 9 april 2018 | 16:17 uur
Heel veel sterkte gewenst❤️
userGertruida | 1510 forumberichten
Maandag 9 april 2018 | 20:04 uur
Och, wat een verdrietig nieuws. Ik weet precies wat je meemaakt. Wat zul je Amber missen. Heel veel sterkte, voor altijd in je
userEvelineSammy | 1032 forumberichten
Dinsdag 10 april 2018 | 10:31 uur
Wat ontzettend verdrietig. Ik wens je veel sterkte.
usertruus poel | 990 forumberichten
Dinsdag 10 april 2018 | 15:45 uur
Ohhh wat schrik ik hiervan! Dat lieve knappe snoetje😢😢😢 De tranen lopen over Mn wangen. Herken de rauwe rouw en het gemis na het overlijden van Durske. Heel veel sterkte & liefs! 🌹🌹🌹
userEllenB | 940 forumberichten
Dinsdag 10 april 2018 | 19:27 uur
Dinsdag 10 april 2018 | 19:30 uur
Bericht is gewijzigd op dinsdag 10 april 2018 om 19:31 uur

Oeps dubbel....
Donderdag 12 april 2018 | 16:36 uur
Nee zo erg ik leef met je mee ik weet hoe het voeld om zon lieve schat te verliezen heb mijn FLEURTJE ook,moeten afgeven ze was nog maar 8,9jaar oud ze heeft een mooie leeftijd bereikt jullie ambertje veel sterkte ze zitten diep geworteld in je hart en iets die erin zit gaat er nooit meer uit en terecht😔❤️😓😢😪😰
userMathisja 4cavaliertjes | 5 forumberichten
Vrijdag 13 april 2018 | 20:04 uur
Hallo Mayke, ik lees jouw bericht nu pas.Dat is wel even schrikken. Ik wens je heel veel sterkte toe.
userAns Rutte | 600 forumberichten
Vrijdag 13 april 2018 | 23:02 uur

Mayke, ik begrijp wat je voelt.....
Heel veel sterkte.

Lucienne
userlucienne | Inactief
Maandag 16 april 2018 | 20:46 uur
Ach,Mayke wat vreselijk! Je weet dat het zal gebeuren, maar je bent er never nooit op voorbereid.
Heel veel sterkte gewenst
userWilleke | 420 forumberichten
Zondag 22 april 2018 | 16:41 uur
Heel veel sterkte gewenst
userRuby | 1979 forumberichten
Woensdag 2 mei 2018 | 21:31 uur
Hoe gaat het met je Mayke??? 🌹🌹🌹
Donderdag 3 mei 2018 | 21:58 uur
Wat zal ik zeggen...
Ze is vandaag precies een maand geleden gestorven. Het gaat op en af.. Een lach en een traan.
Manlief wil voor mij een fotoboek maken van Amber en is daarvoor alle foto's die we van haar hebben aan het doorturven. Dat brengt mooie herinneringen op, maar ook verdriet. Elke dag wordt je er aan herinnerd dat ze er niet meer is... De ene dag ga ik er beter mee om dan de andere.. Maar ik laat nog steeds heel regelmatig een traantje. Velen van jullie weten wat het is, het gemis is heel groot! Alsof ik een gat in mijn hart heb... Amber was een heel speciaal hondje, alsof ze door de hemel was gezonden. Ze heeft me door hele nare periodes in mijn leven gesleept... Ze was mijn schaduw...
Tegelijkertijd besef ik dat ze met al haar problemen toch 12 is geworden. Ik moet nu zelf doen, wat ik altijd tegen anderen zei... Koester de herinneringen.. Ik ben dankbaar dat ze er was, en voor wat ze ons gegeven heeft... Maar wat doet het pijn...
Lief dat je het vraagt...
Vrijdag 4 mei 2018 | 14:05 uur
Och Mayke, zo herkenbaar. Ik moest vanochtend ook al paar tranen laten vallen omdat ik een stukje op fb zette. (Marnou). Het brengt veel herinneringen op. Het blijft een gemis en idd de ene dag is de andere niet. Maar ik ben ook blij dat ik zoveel van haar heb kunnem houden. Net zoals jij van Amber
Vrijdag 4 mei 2018 | 22:48 uur
Ik had het ook gezien van Marnou (en gereageerd). Ik kan het niet laten zo nu en dan toch mee te lezen en te reageren. Ik ben al een aantal jaren lid van de facebookgroep.... Eerst de berichten dat het niet goed gaat, en dan opeens dat ze er niet meer is... Ik weet nu wat het is, ook al heb ik het vroeger al eens meegemaakt als tiener. Maar toen was mijn moeder de "verzorgende" , en dat is toch anders merk ik nu... Amber trok bij ons het meeste naar mij... Ik praat gewoon tegen haar foto he? En als ik het van een ander hondje lees (Marnou bijv.), dan knijpt mijn keel dicht, wetende wat voor ellende iemand dan meemaakt...
Makkelijk te zeggen: koester de herinneringen. Tuurlijk, maar die pijn en het gemis... Je bent gewoon een stukje kwijt...
Zaterdag 5 mei 2018 | 15:17 uur
geen foto

O mayke.....
Zaterdag 5 mei 2018 | 16:50 uur
ik was er bij Marnou al bang voor. Als het het hart niet is dan zijn t vaak de nieren die het opgeven. Ook denk ik door de bloeddruk medicijnen. Het houdt een keer op....maar als het dan werkelijkheid is....pffff.
Ik praat ook nog wel tegen de foto of zoals vorige week toen ik nieuwe bloemetjes rond haar grafje heb geplant. Kan me niks schelen
Maandag 7 mei 2018 | 16:16 uur
Lang niet meer op de pagina geweest en nu lees ik dat jouw Ambertje is overleden. Wat ontzettend triest, wat een verdriet en gemis. Veel sterkte!
userpandoraluna | 334 forumberichten
Donderdag 10 mei 2018 | 09:46 uur
Het is echt rouwen... 😢
Het heeft bij mij destijds met Durske lang geduurd. Wat jij zegt, ze slepen je door bepaalde periodes in t leven heen, de band is zo intens. Er gaat van jezelf ook n stukje dood.
Dankbaarheid dat voel ik nu (Durske is in 2012 overleden) maar als er n overlijden op deze site of FB is dan stroomt het meteen weer heel hard, dan voelt het weer als destijds.

Ik hou Mn hart vast voor onze Sien, ze gaat langzaam achteruit, vaker hoesten. Maar kan nog zo enorm genieten! Ik probeer wel bewuster te zijn en haar wat extra te vertroetelen (we hebben nog 2 honden).
Donderdag 10 mei 2018 | 10:11 uur
geen foto

Het verlies van een hond, dat is heel zwaar, Prince van mij, is in 2013 gestorven, en als ik naar de grote foto aan de muur kijk, en zijn blije snuitje zie met die grote donkere blink ogen......nou dan weet je het wel he......en nu Chico weer......nog maar 5 jaartjes oud, en ook weer hartfalen zoooo jammer en verdrietig.
Ja verliezen is vreselijk.....maar afscheid nemen is dan ook heel veel houden van zo'n schat.
Zondag 13 mei 2018 | 21:24 uur
Ik weet wat het betekent om je cavaliertje te verliezen, Marnou heeft gelukkig een mooie leeftijd bereikt. Mijn eerste cavaliertje was drieenenhalf toen ze overleed. Ze is in een roesje gebleven. Dat heeft heel lang geduurd voordat ik het een plekje kon geven. Zelf nu na 27 jaar heb ik het daar moeilijk mee. Ik heb met de dierenarts een gesprek gehad over het nierfalen van Marnou. Ik dacht ook dat het kwam van de medicatie en de bloeddruk. Maar de dierenarts gaf aan dat het veel waarschijnlijker was dat het door ouderdom kwam.
userMyrrka | 609 forumberichten
Zondag 13 mei 2018 | 22:04 uur
Dat heb ik ook gedacht met Daisy. Dat de bloeddrukverlagers toch voor nierschade hadden gezorgd en toen ze de laatste optie kreeg was het ineens mis met de nieren. Maar Daisy was ook 12,5 en ik denk dat het een combi is geweest van leeftijd en de medicatie.
Ik herkende je verhaal over Marnou en vetrouwde de nierfunctie niet toe je zei dat ze misselijk was....helaas gelijk gekregen..... veel sterkte hoor!

Om een reactie toe te voegen, moet je eerst inloggen.

Homepage | Sitemap | Contact | Colofon | Veel gestelde vragen | Hondenpage