Homepage | Inloggen | Registreren |

o dat is schrikken!

Dit topic hoort bij het dossier: Medisch

Vrijdag 4 mei 2018 | 19:34 uur
geen foto

Hallo allemaal, gisteren, had chico een piep klein momentje, waar hij even een beedje weg viel...zomaar een minutje.
Hij was daarna gewoon weer zich zelf.....maar na een gewone nacht(voor Chico,) voor mij even wat minder, had ik al voor genomen, morgen naar de da.
Vanmorgen zijn we een rondje gaan lopen, niet ver gewoon uitgelaten......toen ik bezig was zijn eten tepakken, ging het weer fout, langer dan gisteren, dus gelijk de da gebeld, dit was een spoedje, en ik kon bijna gelijk komen.
De da, heeft eerst getemperatuurd, niet echt koorts, er tegen aan......bloed afgenomen, veel bloed, zodat op alles wat maar kan kon worden getest.
We moesten in de wachtkamer wachten op uit slag.
Toen had Chico weer een soort aanval......er was gelijk een da, die hem onderzocht, en o dat was niet fijn......zijn hartruis, in maart voor het eerst gehoord, was nu veeeeel erger......Chic lijdt aan hartfalen!
Uit de verderevtesten blijkt, de nieren zijn net niet goed, lever wel goed.....en nu dit oooooo wat ben ik geschrokken, wel een (jammer)bijkomstigheid, dat Chico in de wachtkamer ook zo'n toeval kreeg, dat gaf gelijk de reden in beeld.
Door de vreselijke be3d, van die rothweiler, had hij ook een rare buld, die ik ookniet vertrouw, ook die is nu getest, door wat vloeistof af te tappen.
Hierover heb ik om zes uur de uitslag gekregen.....het is een los zittend wildvlees, dat niet kwaadaardig is, los zit en niet kwaadaardi, en dit ook niet gaat worden.....pffffff!!!
Van af deze middag is Chico dus aan de benacor 5 mg......zo begon het ook bij Prince......Chico is er erg duf van, moet er echt aan wennen, dat komt wel goed!
Verder blijf ik hem op het speciale voer geven, dat is beter, en hij lust het god dank erg graag.
We passen ons leven gewoon aan , ik ben al zooooo dankbaar dat ik hem nog heb.
userC J Wisse | 1685 forumberichten

Om een reactie toe te voegen, moet je eerst inloggen.

Vrijdag 4 mei 2018 | 22:41 uur
Jee, wat zul je geschrokken zijn!! Die rot hartruis! Ik hoop echt dat je nog een hele tijd van Chico mag genieten...
Een geluk bij een ongeluk dat hij het ook bij de DA kreeg...
Nu kan er naar gehandeld worden, hopelijk knapt hij daar snel van op...
Ik duim voor jou... Beterschap, en jij sterkte..
userMayke en Amber | 1401 forumberichten
Zaterdag 5 mei 2018 | 16:46 uur
O wat naar toch! Die rottige hartkwaal ook. Wel fijn dat je meteen bij de da terechtkon en dat daar ook meteen te zien was wat hij had. Veel sterkte en hopelijk doet de medicatie goed zijn werk.
userThea 🌟Daisy🌟Lily ❤Rosa | 5046 forumberichten
Zaterdag 5 mei 2018 | 19:45 uur
Oei, wat een verhaal! Goed dat je onmiddellijk naar de dierenarts geweest bent. Wij hopen mee dat de medicatie aanslaat en je nog heel wat mooie tijden met Chico mag doorbrengen
userKelly en Pacco | 103 forumberichten
Zondag 6 mei 2018 | 19:37 uur
geen foto

Tot op heden, werkt de medicatie naar behoren.
Over ongeveer een week, kun je pas echt zien of de medicatie aanslaat, het heeft even tijdt nodig, om een soort van een werkzame spiegel te vormen in Chico's lijfje.
Ik hoop zo dat ik dit lieve kleine ventje nog voor lange tijdt mag houden.
Dank je wel voor het mede leven dat is erg fijn!!
Maandag 7 mei 2018 | 09:30 uur
Dat is zeker schrikken!!!
Hoop dat de medicatie aanslaat!
Sterkte.
user💖 Sacha & Nicky 💖 | 2303 forumberichten
Maandag 7 mei 2018 | 20:01 uur
Jeetje CJ wat een schrik. Geluk bij een ongeluk dat het ook bij de DA gebeurde. Konden ze het gelijk zien.
Ik hoop dat Chico baat heeft bij de medicijnen. Knuffel voor je ventje!
userAnneke en Lana (Petal†) | 3572 forumberichten
Donderdag 10 mei 2018 | 10:20 uur
geen foto

We zijn morgen een week aan de medicatie, en het gaat best wel goed.
Als ik bedenk hoe warm het deze week was, wat altijd al meer vergt, dan mag ik niet klagen.
Wel slaapt hij meer, maar dat komt door de benacor, hij is wel vrolijk, en eet goed, maar snel moe.
hopen maar dat hij nog lang zijn leventje hier mag voortzetten, na zo'n vreselijke puppy tijdt, is hij metzijn vijf jaartjes nog wel erggg jong om te moeten gaan. aan de liefde en aandacht zal het niet liggen hoor.
Dinsdag 15 mei 2018 | 12:54 uur
Goed te lezen dat de medicatie zijn werk al doet.
Chico is nog zo jong, hopelijk mogen jullie nog vele jaren van elkaar genieten!
userEllenB | 945 forumberichten
Woensdag 16 mei 2018 | 09:46 uur
veel sterkte ,en hopelijk mag het goed blijven met uw kleine schat
userbilly | 590 forumberichten
Woensdag 16 mei 2018 | 15:21 uur
geen foto

Ja laten we maar hopen dat hij nog lang mag blijven!Zoals het nu gaat, ben ik wel erg tevreden, de benacor doet goed zijn werk en datis te merken hoor, hij is vrolijk en kijkt ook helder uit ziin oogjes, we kunnen het samen goed redden zo. Bedankt allemaal voor jullie reacties, dat geeft altijd een fijn gevoel!!
Woensdag 16 mei 2018 | 17:07 uur
Fijn dat hij goed reageert op de medicijnen!en aan de verzorging zal het niet liggen. Ik hoop dat hij nog lang bij je mag blijven
userThea 🌟Daisy🌟Lily ❤Rosa | 5046 forumberichten
Donderdag 17 mei 2018 | 08:20 uur
geen foto

Thea, dat hoop ik ook , dank je wel.

Om een reactie toe te voegen, moet je eerst inloggen.

Homepage | Sitemap | Contact | Colofon | Veel gestelde vragen | Hondenpage