Homepage | Inloggen | Registreren |

Eros, mijn trouwste vriend...

Dit topic hoort bij het dossier: Afscheid

Zondag 10 juni 2018 | 18:44 uur
geen foto

13 jaar geleden kwam Eros in mijn leven. Vanaf de start waren wij een duo om U tegen te zeggen. We voelden elkaar ongelooflijk goed aan. 13 mooie jaren en nu lijkt het einde stilaan nabij...
Eros heeft sinds vorige zomer een kleine bijruis in zijn hart. Tot dan was hij een sterke, vrolijke hond. Maar in maart waren zijn bloed - en hartresultaten helemaal niet goed. Zijn hart ging snel achteruit. Zijn milt is dringend verwijderd. Gelukkig geen kanker. Sinds de operatie trilde hij altijd. Alsof hij schokjes kreeg toegediend. Bij zijn bloedresultaat van vorige week bleek dat zijn nieren niet goed meer werken, slechts 25 procent werkt nog. En zijn pancreas kent nog steeds te hoge waarden (men ziet/vindt niets bij echografie of onderzoeken).
Ik ben 13 jaar geleden hier begonnen. En nu eindigt het binnenkort... Eros gaat zienderogen achteruit. De maanden die de dierenarts me beloofde, zal waarschijnlijk niet voor hem zijn. Ik ben kapot... Ik heb alles gedaan wat ik kon en de natuur neemt het nu over. Ik weet niet wat ik zonder Eros ga doen. Een cavalier is de trouwste, beste vriend die een mens zich kan inbeelden. Ik ben al aan zijn begraafplaats aan het denken. De muziek die ik ga spelen. De tranen die gans mijn leven gaan vloeien voor hem. Ik zoek ook een gedenkteken voor in onze tuin. Moest iemand van jullie een website kunnen doorgeven (waar men ook levert in België), dat zou heel.lief zijn. Lieve cavalierkusjes!
userIlse S. | 3 forumberichten

Om een reactie toe te voegen, moet je eerst inloggen.

Maandag 11 juni 2018 | 14:13 uur
geen foto

Ilse, ik leef met je mee......Eros is al met al toch al 13 jaartjes oud......dat is niet jong meer, voor een hondje, maar voor het gevoel wel he.
Geloof mij deze leeftijd is niet voor cavaliertjes weg gelegt.
Geniet zoveel mogelijk van elkaar, zolang het nog verantwoord is......afscheid nemen van Eros, is ook heel veel houden van hem.
Bij grote tuingroothandels, zoals bv.Intratuin, kun je mooie beeldjes kopen, op ware grote van een cavalier, ik weet zeker dat er in belgie ook wel van dit soort bedrijven zijn.
In mijn tuin, heb ik een liggende cavalier, die zo een beedje geniet van de omgeving......die ligt daar vanwege mijn overleden cavaliertje Prince.
Ik wens je sterkte, en wijsheid toe.
userC J Wisse | 1660 forumberichten
Dinsdag 12 juni 2018 | 13:41 uur
Liefde is ook loslaten, hoe moeilijk dat ook is... 😢😢😢 Probeer tot dat moment nog steeds te genieten van je lieverd, dat verdiend hij! Je tranen komen later wel, nu knuffelen met je allergrootste schat. Veel sterkte! ❤️
userEllenB | 940 forumberichten
Dinsdag 12 juni 2018 | 19:54 uur
Helaas weet ik wat je nu doormaakt...
2 Maanden geleden heb ik mijn allerliefste Amber moeten afgeven. Ze was net 12 jaar geworden.
Het gemis is enorm... Geniet van je lieve Eros... en zoals hier al gezegd: liefde is ook loslaten. Hij zit voor altijd in je hart...
Sterkte...
userMayke en Amber | 1385 forumberichten
Woensdag 13 juni 2018 | 08:55 uur
Heel veel sterkte!
user💖 Sacha & Nicky 💖 | 2274 forumberichten
Woensdag 13 juni 2018 | 09:29 uur
geen foto

Eros heeft 2 dagen een infuus gekregen en het heeft jammer genoeg niet geholpen. We gaan morgen een echo laten nemen van gans zijn buikje. Dan weet ik wat er hem te wachten staat en of hij nog een waardevol leven gaat krijgen. Ik ben er me van bewust dat morgen een zware dag gaat worden. En dat ik hem.ooit moet loslaten...
Het leven is keihard op deze momenten. Ik probeer me vast te houden aan de mooie momenten die we gehad hebben en nu nog hebben. Het is gewoon heel moeilijk om hier rationeel mee om te gaan. Wanneer emoties het overnemen... bedankt voor de steun! Dikke knuffel!
userIlse S. | 3 forumberichten
Woensdag 13 juni 2018 | 14:53 uur
heel veel sterkte in deze moeilijke dagen ,hij heeft wel een mooi leeftijd ,maar het gemis is zo moeilijk
tracht van ieder moment nog te genieten
ik wens uw veel sterkte ,en duim dat nog wat beter wordt,
userbilly | 580 forumberichten
Woensdag 13 juni 2018 | 20:19 uur
geen foto

HEEL VEEL STERKTE......WE LEVEN MET JULLIE MEE!!
userC J Wisse | 1660 forumberichten
Vrijdag 15 juni 2018 | 11:01 uur
Ik ken het gevoel, het is hartverscheurend. Koester de mooie herinneringen en knuffel zo lang als het nog kan. Heel veel sterkte!
userAns Rutte | 600 forumberichten
Vrijdag 15 juni 2018 | 19:12 uur
Ik wens je heel veel sterkte. Dat zul je nodig hebben. Liefs
userMarga en Fleur | 3411 forumberichten
Maandag 18 juni 2018 | 21:32 uur
Sterkte toegewenst!
userMinke met Eliza en Joy | 2582 forumberichten

Om een reactie toe te voegen, moet je eerst inloggen.

Homepage | Sitemap | Contact | Colofon | Veel gestelde vragen | Hondenpage