Homepage | Inloggen | Registreren |

hallo

Dit topic hoort bij het dossier: Gezellig kletsen

Donderdag 30 augustus 2018 | 14:02 uur
Het is nog mooi weer nu ,gezellig voor met de hondjes te wandelen
Dat vind Billy fijn als hij in bos mag wandelen
Zo zal die troep hoop ik verder weg zakken .
nog fijne dag voor ieder
userbilly | 589 forumberichten

Om een reactie toe te voegen, moet je eerst inloggen.

Donderdag 30 augustus 2018 | 17:56 uur
Ik vroeg me al af wat voor engelse troep hier allemaal gepost werd..
Dat gebeurt de laatste tijd steeds vaker. Laatst ook al iemand die in de knoop zat...
Wat moet je ermee? Reageren of niet.
Gelukkig bijna verdwenen...
userMayke en Amber | 1400 forumberichten
Donderdag 30 augustus 2018 | 18:28 uur
Wij wonen op 5 min met de auto van het bos. Honden genoten daar zo van. Moet tot mijn schande bekennen dat ik zonder hond bijna nooit meer in het bos kom.
usertruus poel | 1000 forumberichten
Vrijdag 31 augustus 2018 | 13:58 uur
Ik zal het nog erger vertellen Truus.
Wij wonen bijna op 5 minuten lopen van het bos!! Toch kwam ik er met Amber nooit... Amber was namelijk doodsbang voor andere honden. Helaas ging ze er als een speer vandoor als ze een hond zag. Of ze verstopte zich zodanig tussen mijn benen dat ik zowat over haar viel. Vรฉรฉl teveel loslopende honden.. En niet allemaal vriendelijk. Of te onstuimig voor haar. Liever gingen wij met haar naar het park. Daar liep ze heel graag! Daar waren ook andere honden, maar toch minder dan in het bos... We hebben lang geprobeerd haar te laten wennen aan andere honden, is nooit gelukt. Op een enkele hond na.
userMayke en Amber | 1400 forumberichten
Vrijdag 31 augustus 2018 | 14:46 uur
ik ga naar bos ,maar houd billy altijd aan leiband ,hij is ook bang van loslopende honden ,maar nu is beter er zijn honden rennen gemaakt
billy heeft ook maar een vriendje en is ook cavalier
fijn weekend
userbilly | 589 forumberichten
Vrijdag 31 augustus 2018 | 15:04 uur
Dat was jammer Mayke. Als het aan onze honden had gelegen waren we in het bos gaan wonen. Je merkte dan ook duidelijk dat het jachthondjes waren. Neuzen draaiden overuren. Gaily heeft ook weleens een muis en zelfs ooit een vleermuis gevangen. Wij zijn gelukkig nooit agressieve honden tegengekomen. Het kan ook anders, Yorkie van een vriendin van me js een paar maanden geleden in het bos doodgebeten door een Airdaleterrier.
usertruus poel | 1000 forumberichten
Vrijdag 31 augustus 2018 | 22:37 uur
We gaan ook niet zo vaak naar het bos, meer omdat ik dan zeker weet dat ze met teken thuiskomen. Ondanks goed nakijken na de tijd, is er altijd wel 1 die blijft zitten. Maar omdat de hondjes het wel geweldig vinden, gaan we wel hoor.
userThea ๐ŸŒŸDaisy๐ŸŒŸLily โคRosa | 5042 forumberichten
Zondag 2 september 2018 | 21:55 uur
geen foto

Chico vindt het bos geweldig, ik niet het stikt hier werkelijk van de teken, en dat is niet alleen voor Chico gevaarlijk, ook voor mezelf!
Maar sporen volgen dat vindt hij geweldigt'is maar goed dat zijn neusje goed vast zit, zoals dat kan wiebelen, en snuiven enneh dat geld ook voor die kwispel, die kan zwiepen
userC J Wisse | 1682 forumberichten
Woensdag 5 september 2018 | 11:44 uur
userjantien | 2414 forumberichten
Woensdag 5 september 2018 | 19:03 uur
Wij genieten ook zo van een boswandeling. Hier zijn helaas momenteel ontzettend veel teken. Dus voorlopig even geen boswandelingen meer tot de teken invasie voorbij is...
user๐Ÿ’– Sacha & Nicky ๐Ÿ’– | 2301 forumberichten
Woensdag 12 september 2018 | 16:41 uur
Omhoog tbv rommel
Donderdag 13 september 2018 | 14:14 uur
Omhoog i.v.m. topics buitenlandse rommel.

Om een reactie toe te voegen, moet je eerst inloggen.

Homepage | Sitemap | Contact | Colofon | Veel gestelde vragen | Hondenpage