Homepage | Inloggen | Registreren |

Blij...

Dit topic hoort bij het dossier: Gezellig kletsen

Donderdag 30 augustus 2018 | 18:03 uur
Ik zal ook eens wat plaatsen, zodat die engelse rommel nog verder weg zakt.
Manlief heeft mij helemaal blij gemaakt.
Hij heeft een prachtig herdenkingsfotoboek gemaakt van onze lieve Amber. Ik zit te wachten op bericht van het kruidvat wanneer ik het op kan halen. Het is echt heel mooi geworden! Een prachtige herinnering aan mijn hartediefje...
Ik wilde dit toch even met jullie delen.
Ook heeft hij gezegd dat we in de toekomst toch weer gaan kijken voor een ander cavje... Wanneer precies weten we nog niet (voorlopig ben ik eerst meer gaan werken, maar dit is tijdelijk). Hij wil wel persé weer een blenheimpje...
Dus hopelijk... in de toekomst huppelt er weer een hondje bij ons rond...
userMayke en Amber | 1400 forumberichten

Om een reactie toe te voegen, moet je eerst inloggen.

Donderdag 30 augustus 2018 | 18:26 uur
Wat leuk om te horen. Het is wel heel erg stil zonder hondje.
usertruus poel | 1000 forumberichten
Donderdag 30 augustus 2018 | 22:00 uur
Wat lief van je man
Leuk vooruitzicht Maaike
userMinke met Eliza en Joy | 2586 forumberichten
Vrijdag 31 augustus 2018 | 08:28 uur
Dat is leuk voor je Mayke...kan me voorstellen dat je blij wordt van zo'n vooruitzicht.
userrenesta | 2168 forumberichten
Vrijdag 31 augustus 2018 | 12:56 uur
geen foto

Once he is blissful touching the goal ball this behaviour can without problems be transferred to other objects. Floor standing goal sticks are additionally ideal for distance work. Where your dog may additionally want to work away from you handy for canine agility dog sports but other conditions too.

http://dogstrainingtools.com/2018/04/26/ ...
userrodacane112 | 1 forumberichten
Zaterdag 1 september 2018 | 15:05 uur
Ja en wachten kan dan heel lang duren.... Vroeger als ik foto's liet afdrukken duurde dat altijd TE lang.
Geniet ervan als het er (eindelijk) is!
userjantien | 2414 forumberichten
Zaterdag 1 september 2018 | 15:45 uur
Ben blij voor je Mayke.
userMarga en Fleur | 3413 forumberichten
Zondag 2 september 2018 | 21:47 uur
geen foto

O mayke, wat heb jij een lieve man......die zijn kleine Ambertje net zo erg mist.
En erg fijn de gedachte, dat er toch wel weer een cavaliertje zal rond rennen bij jullie thuis.
Ik kan het jullie aanraden hoor......vergeten doe je nooit, maar wat is het heerlijk als zo'n schat je leven weer op fleurt.
userC J Wisse | 1682 forumberichten
Woensdag 5 september 2018 | 18:40 uur
Wat een leuk vooruitzicht Mayke!
user💖 Sacha & Nicky 💖 | 2301 forumberichten
Woensdag 12 september 2018 | 16:40 uur
Omhoog tbv rommel
Donderdag 13 september 2018 | 14:14 uur
Omhoog i.v.m. topics buitenlandse rommel.
Vrijdag 14 september 2018 | 13:30 uur
Mayke wat lief van uw man dat je terug een hondje gaat houden
userbilly | 589 forumberichten
Vrijdag 14 september 2018 | 15:51 uur
Was even nieuwsgierig of je het fotoboek al hebt Mayke? Weet zeker dat je het met een lach en een traan gaat bekijken!
userThea 🌟Daisy🌟Lily ❤Rosa | 5042 forumberichten
Vrijdag 14 september 2018 | 20:37 uur
Wat ontzettend lief en een heerlijk vooruitzicht, ooit weer een harig blaffend viervoeters in huis. ❤️
userEllenB | 945 forumberichten
Zaterdag 15 september 2018 | 18:59 uur
Ja, ik heb het boek inmiddels in huis...
Het is een prachtig boek geworden!
Echt een "om in te lijsten"...
Amber's foto's hangen sowieso door het hele huis. Maar de foto's in het boek geven me het gevoel dat ik haar bijna kan aanraken/knuffelen. Dat is heel dubbel. Ik ben echt nog niet over haar heen. Ik durf het hier bijna niet te zeggen, maar mijn dochter heeft al meerdere keren gezegd: mam, Amber is hier nog hoor! Ik voel haar, en soms als ik de woonkamer binnenkom, dan zie ik in mijn ooghoek haar staart alsof ze nét de hoek om komt. Toen mijn dochter dit zei kreeg ik echt kippenvel! Ik heb dat gevoel namelijk helemaal niet.. Maar dochterlief heeft wat dat betreft betere voelsprieten dan ik. Of verklaren jullie me nu voor gek?!
We hebben besloten dat er ooit weer een hondje komt, maar nu echt nog niet. Heb een tijdelijk contract gekregen om extra te werken. Zolang dat is, wil ik er nog even niet aan. Wil geen hondje erg lang alleen laten zitten.
Ik zou ook graag een herplaatsertje willen, terwijl manlief fantaseert over een pupje... Dus... voorlopig nog even stil in huis...
userMayke en Amber | 1400 forumberichten
Maandag 17 september 2018 | 06:33 uur
Fijn zo" n herinnering Mayke
Er zal vast weer een blenheim op jullie pad komen
userMinke met Eliza en Joy | 2586 forumberichten
Woensdag 19 september 2018 | 18:43 uur
geen foto

Zaterdag 22 september 2018 | 15:37 uur
Een boek met herinneringen is altijd mooi, zo is de lieverd altijd bij je en kun je er in kijken als het gemis je even te veel wordt. Heel fijn voor je.
userde Wollies | 685 forumberichten
Zondag 23 september 2018 | 19:13 uur
geen foto

Heerlijk Mayke, zo'n mooi foto boek zo blijft je lieve schat zichtbaar als je er behoefte aan hebt.
Een pup is erg leuk, maar een herplaatser is ook zoiets dankbaars.........ik denk dat jullie tzt, de juiste keuze gaan maken, zodra het kan en jullie er klaar voor zijn.Voorlopig heb jij dat geweldige foto album.......geniet ervan!!!!!
Donderdag 27 september 2018 | 11:12 uur
Up
userThea 🌟Daisy🌟Lily ❤Rosa | 5042 forumberichten

Om een reactie toe te voegen, moet je eerst inloggen.

Homepage | Sitemap | Contact | Colofon | Veel gestelde vragen | Hondenpage