Homepage | Inloggen | Registreren |

Jammer...

Dit topic hoort bij het dossier: Gezellig kletsen

Vrijdag 14 september 2018 | 13:20 uur
Ik lees hier dat iedereen zich ergert aan de buitenlandse rommel die hier opeens geplaatst wordt...
Weet ook niet waar het op slaat.
Alsof iemand een beetje aan het provoceren is...
Ook mij is het opgevallen dat het hier rustiger is dan ooit... Hoe komt dat toch? De site wordt ook wel een beetje verwaarloosd... Geen fotowedstrijden meer, geen nieuwe poll's... Zo jammer.
Ik deed graag mee aan fotowedstrijden. Niet zozeer om te winnen, maar meer om maar foto's te plaatsen van mijn Amber. Wat was ik trots als ik weer eens kon showen met haar! Volgens mij is er niemand meer die we "beheerder" mogen noemen.
Ik zit ook op diverse Facebookgroepen. Allebei heeft zijn voor- en nadeel. Het is hier overzichtelijker en rustiger. Op Facebook reageren héél veel mensen, maar heb ik de meldingen uitgezet om niet overspoeld te worden. Ik kan nu alleen berichten zien als ik naar de betreffende groep ga. Heb er zelfs een vriendschap aan overgehouden! Begin dit jaar heb ik een cavjes-eigenaresse ontmoet doordat zij ook zo gek was op Amber.
Toch vind ik het zeker fijn hier nog regelmatig mee te lezen. Maar foto's plaatsen is hier weer veel beperkter. Ook dat is jammer. Ik hoop van harte dat deze webpagina toch in de lucht blijft... Ik zat al lang hier, voor ik de facebookgroepen had ontdekt. En de steun/medeleven/adviezen die ik hier heb gekregen koester ik...
Dat wilde ik even zeggen...
En jullie bedanken... laten we deze pagina toch alstublieft behouden!
userMayke en Amber | 1374 forumberichten

Om een reactie toe te voegen, moet je eerst inloggen.

Vrijdag 14 september 2018 | 13:28 uur
Mayke zou ook zeer jammer vinden moest hier weg gaan ,men leert hier soms veel bij ,voor ons hondje
een fijn weekend
laat deze pagina behouden aub
userbilly | 575 forumberichten
Vrijdag 14 september 2018 | 15:57 uur
Het is ook zo veel, het ene na het andere. Ik heb Marianne al gemaild maar geen reactie en ach dat verbaasd me ook niet. Ze reageerde voorheen ook nooit.... ik heb dan zoiets van geef het stokje door als je geen tijd of zin meer hebt.
Ik zat ook op fb maar vond het te druk met alle berichtjes en vaak dezelfde personen die reageerden, hun mening doordramden en ook niet altijd even leuk reageerden... dus ik ben ermee gestopt.
Jammer dat de page zo verwaterd idd. Heb ook veel steun gehad hier na het overlijden van mn zus en Daisy, dat zit voor altijd in mijn hart.
Hopelijk wordt het weer wat drukker.

userThea 🌟Daisy🌟Lily ❤Rosa | 4981 forumberichten
Vrijdag 14 september 2018 | 16:15 uur
Kan er dan geen nieuwe beheerder komen dat moet toch mogelijk zijn
usercavaliertjes3 | 3354 forumberichten
Zaterdag 15 september 2018 | 10:49 uur
Als de huidige beheerder niet reageert, wordt dat lastig. Dit is nu een site waar al jaren niet meer naar wordt omgekeken. Heel jammer, ik kwam er graag, dagelijks. Maar kom er nu eens per maand, even de posts bijlezen.
userphoebe | 657 forumberichten
Zaterdag 15 september 2018 | 12:30 uur
Is er dan niemand die haar kan bereiken?
userThea 🌟Daisy🌟Lily ❤Rosa | 4981 forumberichten
Zaterdag 15 september 2018 | 22:10 uur
Er waren toch ook een aantal moderators? Zou het jammer vinden als deze page een eenzame dood sterft. Vind facebook een beetje té.
usertruus poel | 987 forumberichten
Zondag 16 september 2018 | 23:34 uur
Ik zou het ook jammer vinden. Ik heb geen Facebook
userBenzie | 327 forumberichten
Woensdag 19 september 2018 | 18:44 uur
geen foto

userC J Wisse | 1637 forumberichten

Om een reactie toe te voegen, moet je eerst inloggen.

Homepage | Sitemap | Contact | Colofon | Veel gestelde vragen | Hondenpage