Homepage | Inloggen | Registreren |

reverce sneezing

Dit topic hoort bij het dossier: Medisch

Maandag 17 september 2018 | 19:28 uur
Zo af en toe heeft Lindi reverce sneezing. De eerste keer toen ze dat kreeg schrok ik me kapot. Nu weet ik wat ik eraan kan doen om dit te stoppen. Ik houd met mijn hand een neusgat een paar seconde dicht en wrijf over haar keel, dan is het snel over. Maar wat ik me afvraag, als ik er niet bij ben wat gebeurd er dan ?gaat dit dan vanzelf over? Ik vind dit best een eng idee eigenlijk. Heeft iemand hier ervaring mee? Het gebeurd meestal als ze zich druk maakt of snel haar kleine hondensnoepje doorslikt.
userWil, Noa en Lindi. | 555 forumberichten

Om een reactie toe te voegen, moet je eerst inloggen.

Dinsdag 18 september 2018 | 00:15 uur
Ik blaas zachtjes in de neusgaten en dan gaat het 9 van de 10 keer ook over. Jouw tip is ook een goede, ga ik onthouden.
Ik heb het eens nagevraagd bij de dierenarts. Stel dat ze zo’n aanval krijgen als je er niet bij bent... in het aller ergste geval vallen ze flauw, dan ontspant de keel en komen ze zonder klachten weer bij.
userEllenB | 947 forumberichten
Dinsdag 18 september 2018 | 20:13 uur
Amber had dit ook wel eens. Ik deed precies wat jij met Lindi doet. Even de neusgaten dichthouden. Dan was het zo over...
userMayke en Amber | 1406 forumberichten
Woensdag 19 september 2018 | 18:38 uur
geen foto

userC J Wisse | 1701 forumberichten
Vrijdag 21 september 2018 | 23:49 uur
Daisy had dit ook en nu Lily af en toe. Even de neus dichthouden en klaar. Ik kwam poosje terug iemand tegen en die haar hond had het ook. Dus ik zei je kan even zus en zo doen en dan gaat het over. Dus ze deed ook even hand voor zn neusje en hij stopte. Ze ws blij met de tip!
userThea 🌟Daisy🌟Lily ❤Rosa | 5057 forumberichten

Om een reactie toe te voegen, moet je eerst inloggen.

Homepage | Sitemap | Contact | Colofon | Veel gestelde vragen | Hondenpage