Homepage | Inloggen | Registreren |

Het was een mooie tijd ...

Dit topic hoort bij het dossier: CavalierPage

Donderdag 27 september 2018 | 13:21 uur
Heel af en toe kom ik hier nog even kijken op de Cavalierpage. Maar ik word er een beetje verdrietig van ...
Er was een tijd dat je op refresh klikte en dan waren er zo weer 5 nieuwe topics bij. Ik heb hier zoveel mensen leren kennen, vriendschappen opgedaan. Het was ooit zo leuk, gezellig en zoveel mensen die dagelijks online waren. Het was net één grote chatbox.

Ik zit ook op Facebook, maar daar is het meer plaatjes kijken. Ik mis de leuke gesprekken en zelfs de pittige discussies die hier af en toe gevoerd werden.

Met het overlijden van mijn lieverds, Noah en Marijn is ook min of meer mijn tijdperk op de Cavalierpage afgesloten.

Mijn nieuwe Cavalier kon ik hier al niet eens meer registeren op zijn geboortedatum. Bij 2015 hield het op...
Het is duidelijk dat deze site min of meer al overleden is... niet door de gebruikers maar door het beheer.

Heel jammer, want op deze site liggen zoveel stukjes van mij, van Noah, van Marijn. Hier is het allemaal begonnen...
Nu is het een vergeten stukje domein in een groot woestijn.

userNoahMarijn | 233 forumberichten

Om een reactie toe te voegen, moet je eerst inloggen.

Donderdag 27 september 2018 | 20:15 uur
Ik weet wat je bedoelt. Maar was er zelf ook schuldig aan. Toch vind ik fb minder leuk dan de page en dus hier weer meer aanwezig. Ook ik heb een deel hier liggen. Het moment dat Daisy bij ons kwam en jullie zo lief reageerden, ik kon hier terecht met vragen maar later ook om advies te geven. En ik vertik het om de handdoek in de ring te gooien!
Het is toch vd zotte dat beheer er nooit meer naar omkijkt. Ik snap het niet en je kunt mailen tot je een ons weegt, zo jammer.
userThea 🌟Daisy🌟Lily ❤Rosa | 5057 forumberichten
Donderdag 27 september 2018 | 20:56 uur
geen foto

Ja zoooooo mee eens, het loopt niet meer zo.
Misschien als het weer weer omslaat, en we allemaal het binnen leven weer op pakken?Ik hoop het echt want wat was het hier gezellig!!!
userC J Wisse | 1701 forumberichten

Om een reactie toe te voegen, moet je eerst inloggen.

Homepage | Sitemap | Contact | Colofon | Veel gestelde vragen | Hondenpage