Homepage | Inloggen | Registreren |

Het was een mooie tijd ...

Dit topic hoort bij het dossier: CavalierPage

Donderdag 27 september 2018 | 13:21 uur
Heel af en toe kom ik hier nog even kijken op de Cavalierpage. Maar ik word er een beetje verdrietig van ...
Er was een tijd dat je op refresh klikte en dan waren er zo weer 5 nieuwe topics bij. Ik heb hier zoveel mensen leren kennen, vriendschappen opgedaan. Het was ooit zo leuk, gezellig en zoveel mensen die dagelijks online waren. Het was net één grote chatbox.

Ik zit ook op Facebook, maar daar is het meer plaatjes kijken. Ik mis de leuke gesprekken en zelfs de pittige discussies die hier af en toe gevoerd werden.

Met het overlijden van mijn lieverds, Noah en Marijn is ook min of meer mijn tijdperk op de Cavalierpage afgesloten.

Mijn nieuwe Cavalier kon ik hier al niet eens meer registeren op zijn geboortedatum. Bij 2015 hield het op...
Het is duidelijk dat deze site min of meer al overleden is... niet door de gebruikers maar door het beheer.

Heel jammer, want op deze site liggen zoveel stukjes van mij, van Noah, van Marijn. Hier is het allemaal begonnen...
Nu is het een vergeten stukje domein in een groot woestijn.

userNoahMarijn | 233 forumberichten

Om een reactie toe te voegen, moet je eerst inloggen.

Zaterdag 29 september 2018 | 22:24 uur
Ja erg jammer, het is hier niet meer zoals het in het begin was, leuke verhalen, en ze heel jammer.
userde Wollies | 685 forumberichten
Zondag 30 september 2018 | 00:27 uur
Tja... de beheerders zijn niet te bereiken dus daar kunnen we vrij weinig mee.
Qua input... Facebook neemt een deel over maar dat is een grote groep. Uiteindelijk zijn we zelf medeverantwoordelijk voor de input hier op de page. Dus kom maar op met de topics! 👍🏻💪🏻
userEllenB | 940 forumberichten
Zondag 30 september 2018 | 10:40 uur
ik kom hier toch ook graag voor te lezen fb zijn met te veel
nog fijne zondag voor ieder die nog komt kijken
userbilly | 580 forumberichten
Zondag 30 september 2018 | 16:27 uur
Ik weet precies wat je bedoelt...
Mijn Amber is dit jaar gestorven, maar haar overlijdensdatum kan ik niet invullen, omdat het inderdaad niet verder gaat dan 2015...
2018 bestaat voor deze pagina niet...
userMayke en Amber | 1385 forumberichten
Zondag 30 september 2018 | 19:46 uur
Bericht is gewijzigd op zondag 30 september 2018 om 19:47 uur

Ja wat jammer hè! Het was hier een tijdje geleden zo gezellig druk. Ik zie dat jouw aanmelding js van feb 2002. Ik moet ergens april/mei 2002 zijn aangemeld. We hebben dus samen heel wat topics voorbij zien komen.
usertruus poel | 990 forumberichten
Maandag 1 oktober 2018 | 08:10 uur
Soms worden op facebook ook wel pittige discussies gevoerd. Van mij hoeft dat niet persé. Eigenlijk kom ik hier ook bijna nooit meer. Ik heb mijn draai wel gevonden op facebook. Ik denk dat er nieuwe beheerders van deze site gevonden moeten worden, als de behoefte bestaat om deze site in stand te houden. Zelf vind ik het plaatsen van een foto etc. veel gemakkelijker op facebook.
userWilma de Vries | 370 forumberichten
Zaterdag 6 oktober 2018 | 15:59 uur
Wat is de link naar facebook?
userRuby | 1979 forumberichten
Dinsdag 9 oktober 2018 | 20:25 uur
Het enige dat ik op facebook vind onder Cavalierpage, is iets dat in 2014 ook een stille dood is gestorven.
userMarga en Fleur | 3411 forumberichten
Dinsdag 9 oktober 2018 | 20:27 uur
En NoahMarijn, ik wou het niet zeggen maar ik mis idd soms ook het gekibbel.
userMarga en Fleur | 3411 forumberichten
Dinsdag 9 oktober 2018 | 20:27 uur
De fb pagina heet we all love cavalier king charles spaniels zo uit mn hoofd gezegd.
userThea 🌟Daisy🌟Lily ❤Rosa | 5014 forumberichten
Vrijdag 12 oktober 2018 | 13:34 uur
Er zijn diverse facebookgroepen
userPetra, Gertie en de meiden | 1704 forumberichten
Vrijdag 12 oktober 2018 | 13:50 uur
Is het misschien een idee om een cavalierpage 2.0 te openen op facebook, waar iedereen verder kan kletsen?
usermabo1 | 135 forumberichten
Vrijdag 12 oktober 2018 | 15:54 uur
Dat is een goed idee

usertruus poel | 990 forumberichten
Vrijdag 12 oktober 2018 | 17:59 uur
Bericht is gewijzigd op vrijdag 12 oktober 2018 om 18:01 uur

maar het is zo jammer dat dan heel stuk geschiedenis verdwijnt. Ik heb hier ook best veel geschreven, lief en leed en dat zou zo jammer zijn als dat weg is.
userThea 🌟Daisy🌟Lily ❤Rosa | 5014 forumberichten
Vrijdag 12 oktober 2018 | 18:46 uur
geen foto

NEEEEEE, we moeten dit niet zomaar opgeven.....alles wat we hebben gedeeld hier......kom op zeg.....we laten ons toch niet zomaar weg pesten!!!!!
userC J Wisse | 1660 forumberichten
Zondag 14 oktober 2018 | 20:16 uur
Ik ben het met CJ Wisse eens...
Voor ik Amber had, las ik hier al mee. Pas toen Amber al een paar maanden bij ons was, durfde ik zelf een profiel aan te maken..
Heb hier veel lief en leed kunnen delen. Inderdaad, Facebook is drukker, maar ik lees hier toch ook nog regelmatig mee... Zonde als dit verdwijnt. Ik ben hier toch begonnen...
userMayke en Amber | 1385 forumberichten
Maandag 15 oktober 2018 | 10:35 uur
Bericht is gewijzigd op maandag 15 oktober 2018 om 15:34 uur

Zou het ook erg jammer vinden als deze page verdwijnt!
user💖 Sacha & Nicky 💖 | 2274 forumberichten

Om een reactie toe te voegen, moet je eerst inloggen.

Homepage | Sitemap | Contact | Colofon | Veel gestelde vragen | Hondenpage