Homepage | Inloggen | Registreren |

heerlijk op het strand

Dit topic hoort bij het dossier: Gezellig kletsen

Donderdag 27 september 2018 | 21:16 uur
geen foto

Hallo allemaal, wat was het hier in vlissingen nog geweldig mooi weer vandaag.
Chico had er ook echt zin in, hij heeft gerend, veren lopen zoeken, en heeeeerlijk lang aan het zwemmen geslagen
Er waren best veel honden, en gelukkigvallemaal lief en aardig, niet een vals beestje gezien(dat mag wel in de krant)
We hebben natuurlijk ook even een terrasje gepakt, en wel eentje waar ze voor meekomende hondjes, altijd een dienblad met lekkers hebben, waaruit gekozen kan worden........heeerlijk vindt Chico dat, en ik ook, want dan kan ik ook even rustig bijkomen pfff ik weet niet wie er nu moeier is Chico of ik zelf.......hij is momenteel in een diepe slaap, de middag aan het herbeleven.
userC J Wisse | 1660 forumberichten

Om een reactie toe te voegen, moet je eerst inloggen.

Donderdag 27 september 2018 | 23:45 uur
Ik ben jaloers op je dat je zo bij het strand woont. Lijkt me zooooo heerlijk om te lopen elke dag. Het was genieten vandaag, zulk heerlijk weer en ik was vrij dus lekker naar buiten geweest.
userThea 🌟Daisy🌟Lily ❤Rosa | 5014 forumberichten
Vrijdag 28 september 2018 | 09:42 uur
geen foto

Ik ben ook echt heel gelukkig hier, ongeveer 10 min. lopen, en we zijn op het boulevaar strand.
Het is nu niet echt droog, motregen daar wordt je best goed nat van........maar daar krijgt Chico van die mooie krulletjes van, de knappert.
Zondag 30 september 2018 | 00:19 uur
Wij gaan morgen ook nog even naar het strand, speciaal voor onze Sien. Die kan er ook zo enorm van genieten... ❤️ Maar die komt ook uit Urk, liep vroeger met haar baasje langs t water, de geur is haar altijd bijgebleven.
Ook onze andere meisjes zijn zo dol op het strand, helemaal vrij, rennen en spelen. Heerlijk om te zien!

Wellicht een keertje een wandeltocht met cavjes aan zee (in Zeeland)???
userEllenB | 940 forumberichten
Zondag 30 september 2018 | 17:45 uur
geen foto

Jaaaaaa, dat zou eens een keer ergggg leuk zijn!Er is hier zoveel waar een clupje cavaliertjes van kunnen genieten.
Maaar voor heel veel forum lezers te ver weg denk ik zo. dat is jammer.
Zondag 30 september 2018 | 19:43 uur
Heerlijk hoor, strand. Lijkt mij ook super, maar erg ver weg. Nou ja, wij hebben bos. Ook leuk
usertruus poel | 990 forumberichten
Zondag 7 oktober 2018 | 14:04 uur
geen foto

De gem.vlissingen geeft nu aan, dat op geen van de vlissingse stranden de honden vrij los mogen lopen.
Nu is dat voor Chico geen probleem, want die kan niet los lopen, dat gaat hij op veren jacht, en vergeet alles.
Maaaaar voor hondjes die dat wel kunnen, is dit een ramp!!!!
En raad eens wat de gegeven reden is.......gevaarlijke bijt honden.....
Ik vind, dat het dan nu toch ook wel eens tijd is om de honden belasting.....a€90, per jaar. heeeeeeel
Zondag 7 oktober 2018 | 14:07 uur
geen foto

de honden belasting af schaffen(pfff vergat dit)zooooo ben ik hier over.
Maandag 8 oktober 2018 | 08:57 uur
Nou dat is inderdaad niet leuk voor de honden die goed los kunnen lopen!

In onze gemeente gaan ze hondenbelasting over enkele jaren helemaal afschaffen.
user💖 Sacha & Nicky 💖 | 2274 forumberichten

Om een reactie toe te voegen, moet je eerst inloggen.

Homepage | Sitemap | Contact | Colofon | Veel gestelde vragen | Hondenpage