Homepage | Inloggen | Registreren |

mooi weer...

Dit topic hoort bij het dossier: Gezellig kletsen

Donderdag 27 september 2018 | 21:19 uur
geen foto

Nu kun je toch wel merken dat ik moe ben......we waren dus op het strand.
userC J Wisse | 1660 forumberichten

Om een reactie toe te voegen, moet je eerst inloggen.

Donderdag 27 september 2018 | 23:46 uur
Als je er maar van genoten hebt
userThea 🌟Daisy🌟Lily ❤Rosa | 5014 forumberichten
Vrijdag 28 september 2018 | 12:10 uur
Het strand....
Heerlijk als je daar zo snel naar toe kunt...
Ik kom uit Brabant, hier geen strand in de buurt...
Maar... heb gisteren nog ff lekker in de tuin gerommeld. Ook omdat ik steeds op de radio hoorde: het is de laatste mooie dag. Nou, mijn tuintje ligt er weer mooi bij, en kan er weer heel even tegen. Ik ga de zomer echt missen en mijn prachtige bloembakken! Ik heb echt genoten deze zomer, ook al besef ik dat sommigen van jullie het veel te warm vonden voor jullie hondjes...
Ik ben postbezorger he? Ik hou niet van regen...
userMayke en Amber | 1385 forumberichten
Zaterdag 29 september 2018 | 23:39 uur
geen foto

Nou Mayke, ik heb mijn tuin ook weer herfst klaar gemaakt.
De echte relax stoelen zijn vervangen door mijn oude bistro stoeltjes, die ik twee jaar geleden heb opgeknapt met van die houten (ronde maar er zijn ook vierkante)borden, met houtsnij werk, die hier altans bijna iedereen voor zijn raam heeft staan.Het staat zo gezellig, met een paar callebassen, en wat kastanjes er op.....gewoon herfst. ik heb de hele winter bloeiende planten, zodat ik naar buiten kijkend ook kan genieten
Chico kan altijd naar de tuin want hij heeft een super fijn luik in de deur, en daar maakt hij dagelijks gebruik van.
En ja zo heerlijk om dicht bij het strand te wonen.....de natuur is hier overal om ons heen.....dat geeft een voorduren vakantie gevoel.
Zondag 30 september 2018 | 00:23 uur
Vorige week eea in de tuin gedaan, maar nog zoveel mooie bloemen in de hortensia en vlinderstruik waar we van genieten. Het is ‘s avonds wel brrr brrr brrr koud!! 😱
userEllenB | 940 forumberichten
Zondag 30 september 2018 | 10:41 uur
terug zeer mooi weer ,we zullen ons wandeling kunnen doen met ons cavalier
doeiiiiiii
userbilly | 580 forumberichten
Zondag 7 oktober 2018 | 14:11 uur
geen foto

Vandaag valt de temperatuur voor buiten zitten wat tegen, maar heeeerlijk wandelweertje toppy!
Laat het zo maar door gaan tot kerst.....dan een beedje sneeuw, voor de sfeer, en al onze lieve cavaliertjes.
Zondag 7 oktober 2018 | 22:36 uur
Als dat zou kunnen! Hele middag in de tuin gewerkt, pffff ben nu stram en stijf. Dat is altijd zo vervelend na de tijd. Heb al warm bad genomen maar ik ben bang dat ik morgen bijna mn bed niet uitkom.....
userThea 🌟Daisy🌟Lily ❤Rosa | 5014 forumberichten
Maandag 8 oktober 2018 | 08:49 uur
Heerlijk zo'n fijne nazomer. Dat is genieten... Van mij mag het ook wel zo blijven tot de kerst.
user💖 Sacha & Nicky 💖 | 2274 forumberichten

Om een reactie toe te voegen, moet je eerst inloggen.

Homepage | Sitemap | Contact | Colofon | Veel gestelde vragen | Hondenpage