Homepage | Inloggen | Registreren |

Jullie zijn er nog!

Dit topic hoort bij het dossier: Gezellig kletsen

Donderdag 18 oktober 2018 | 09:06 uur
Ik moest aan jullie denken... En ik dacht. Ik kom eens vragen hoe het hier is!!
Niet heel goed zag ik.. Jullie hebben last van Spambots dat is wel jammer. En er word al drie jaar niet meer naar de site omgekeken lees ik.
Inderdaad einde van een tijdperk..

Ik ben hier met tussenpozen van een aantal jaar zeker twaalf jaar geweest.
Ik ben moderator geweest. Noella met Spook (ontdekking SM/CM). Ik heb twee honden gehad via deze site.
Ik herinner me Nel Bos die een blog bijhield over Bowie die pups kreeg.
Ik herinner me Jessie. Wat een rel en een ruzie zeg!
Er zijn een stuk of wat mensen bij mij geweest toen ik hondentrimmer werd (salon is gesloten inmiddels omdat ik verhuisd ben). Daar hebben jullie me echt mee geholpen!

Ik heb hier veel mooie herinneringen liggen.
Hoe is het met jullie???
userirene | 5527 forumberichten

Om een reactie toe te voegen, moet je eerst inloggen.

Donderdag 18 oktober 2018 | 11:54 uur
geen foto

Leuk dat je er weer even bent.....
Ja er is regelmatig gezeur...maar we moeten het nog niet opgeven hoor het is altijd leuk om hier te lezen wat er allemaal speeld, als je kijkt hoe we elkaar soms kunnen helpen, en troosten.
we moeten gewoon allemaal blijven posten, zooooo gezellig.....dus nou maar lekker vaak lekker mee doen.
userC J Wisse | 1681 forumberichten
Donderdag 18 oktober 2018 | 15:40 uur
Volgens mij kan ik je naam nog herinneren.
Ik ben hier in 2008 mee gaan doen.
In oktober 2007 kwam Amber in ons leven. Ze was toen anderhalf. In april j.l. is ze ingeslapen. Nét 12 jaar geworden...
Nu lees ik vooral mee en heel soms reageer ik nog... Het is hier nu heel rustig...
userMayke en Amber | 1399 forumberichten
Donderdag 18 oktober 2018 | 20:17 uur
Bericht is gewijzigd op donderdag 18 oktober 2018 om 20:18 uur

Voor mij ook een eeuwigheid geleden dat ik hier ben geweest Hoewel ik dankzij de Cavalierpage en de contacten die ik hier opgedaan heb Doortje een pijnvrij leven heb kunnen geven! Daar ben ik nog steeds heel dankbaar voor! Ons meisje is inmiddels bijna 10 jaar en still going strong (ondanks hartruisje en diabetes).
Ik heb ook altijd erg genoten van de page, de foto’s, de contacten, de discussies, helaas eigenlijk al jaren niet meer.. Facebook ben ik ook lid van geweest maar dat voelde voor mij toch anders, massaler, groter, minder persoonlijk..
Jammer dat de site niet overgedragen kan worden aan iemand die daar wellicht interesse in heeft, dan zou hij toch kunnen blijven bestaan en wellicht nieuw leven ingeblazen kunnen worden. Maar dat is kennelijk niet mogelijk gezien er geen enkel contact te krijgen is. Jammer!
userDoortje & Silke⭐️ | 930 forumberichten
Vrijdag 19 oktober 2018 | 15:29 uur
geen foto

Blijven jullie dan nu maar alle drie lekker mee doen.........op die manier houden we het hier best wel gezellig toch.
userC J Wisse | 1681 forumberichten
Vrijdag 19 oktober 2018 | 16:33 uur
Sinds 2004 was ik regelmatig op deze page te vinden, met Friso . Hij is in 2013 overleden en toen kwam Pepijn.
Tussen 2004 en 2013 werd de Hondenpage.com opgezet > door Arjan, dat was een soort aftakking van de Cavalierpage.

Dat is een bruisend forum, waar je binnen enkele minuten al een reactie hebt op je vraag of verhaal.

Dus ik zit nu dagelijks daar op en kijk af en toe nog eens hier.

De moderatoren zijn goed bereikbaar en reageren binnen een paar uur.
Zo af en toe zijn er wel 'relletjes', maar ja, dat heb je op ieder forum wel.

Ik kan de HONDENPAGE zeer aanbevelen.
userjantien | 2414 forumberichten
Vrijdag 19 oktober 2018 | 17:07 uur
Maar als dat forum wel bijgehouden kan worden, waarom deze dan niet????

Tuurlijk moeten we hier ook meer posten en ik heb t idee dat dat ook wel weer gebeurd maar ja...
userThea 🌟Daisy🌟Lily ❤Rosa | 5041 forumberichten
Zaterdag 20 oktober 2018 | 00:25 uur
Up
Zaterdag 20 oktober 2018 | 14:46 uur
een fijne zaterdag voor iedereen
kom hier ook graag ,hopelijk blijft het hoor
userbilly | 588 forumberichten
Zaterdag 20 oktober 2018 | 15:29 uur
Hoi Thea, de Cavalierpage werd oorspronkelijk gerund door een stel. Na hun 'scheiding' is zij doorgegaan met de CP en hij met de HP. Vandaar.
userjantien | 2414 forumberichten
Zaterdag 20 oktober 2018 | 20:27 uur
Aha zit dat zo. Nou jammer hoor dag dan ook dit de dupe wordt.
Zondag 21 oktober 2018 | 20:28 uur
Wat leuk dat je er ook weer bent Irene!

Het is inderdaad heel erg rustig hier geworden de afgelopen jaren. En we hebben inderdaad veel last van die al buitenlandse spamberichten. Nu staan er ook weer meerdere op. Vrees ook voor het einde van de cavalierpage...
user💖 Sacha & Nicky 💖 | 2300 forumberichten

Om een reactie toe te voegen, moet je eerst inloggen.

Homepage | Sitemap | Contact | Colofon | Veel gestelde vragen | Hondenpage