Homepage | Inloggen | Registreren |

Pacco bijna jarig (2): een nieuwe mand?!

Dit topic hoort bij het dossier: Gezellig kletsen

Zondag 21 oktober 2018 | 20:11 uur
Ik ben benieuwd! Waar is de slaapplaats van jullie schat? En hoe ziet die er uit?

‘s Nachts slaapt Pacco bij ons in bed, tijdens de dag wisselt hij af: op zijn kussen, in zijn bench, in de zetel op ‘t schootje, ... Ik denk er nu aan om een ronde/ovale mand te kopen omdat hij hem zo graag opkrolt, de schat. Om die reden zou ik de mand ook niet té groot nemen.

Graag jullie suggesties 😊🐶😍!
userKelly en Pacco | 100 forumberichten

Om een reactie toe te voegen, moet je eerst inloggen.

Maandag 22 oktober 2018 | 10:19 uur
Ziva slaapt in de nacht in de bench. Overdag ligt ze overal in haar mandje in de kamer maar ook weleens op een stoel of op de bank wat eigenlijk niet mag😂 maar ze ligt ook heel graag in de bench 😇haar veilige plekje!
userwilly | 89 forumberichten
Maandag 22 oktober 2018 | 14:10 uur
Billy slaapt in de zetel ,daar staat een mand met dekentje in
en morgen ligt hij er nog in
userbilly | 588 forumberichten
Maandag 22 oktober 2018 | 15:07 uur
geen foto

Chico slaapt in een grote langwerpige mand, onder een dekbed. dat is voor de nacht......anders slaapt hij doodeenvoudig niet.
Overdag, slaapt hij graag op de bank, waar nu weer een heerlijke plaid op ligt.....en op de vloer naast mijn stoel, of boven op mij, in de stoel.. en de trap mag ik zeker niet vergeten......van daaruit kijkt meneer over de straat.....als recht geaarde cavalier moet je alles in de buurd wel in de gaten houden he.....
userC J Wisse | 1681 forumberichten
Maandag 22 oktober 2018 | 15:10 uur
's nachts slapen ze allebei beneden in de hun eigen bench. Overdag op de bank, op schoot, op een dik kussen of in de bench. En als ze de kans krijgen liggen ze ook in de mand van de poes.
user💖 Sacha & Nicky 💖 | 2300 forumberichten
Maandag 22 oktober 2018 | 19:08 uur
Hier hebben de dames ook diverse slaapplekken. ' s Nachts of op de banknof in de grote mand. Maar ook op de stoel of in een rieten mand op pootjes. Ach ja keuzes keuzes.
Denk dat Pacco een mand ook fijn vind en idd niet te groot.
userThea 🌟Daisy🌟Lily ❤Rosa | 5041 forumberichten
Maandag 22 oktober 2018 | 19:46 uur
De cuties!!! Allemaal hebben ze verschillende plekjes om te relaxen

Ik denk er aan om de scruffs chester te kopen. Goeie recenties ook
https://www.bol.com/nl/p/scruffs-chester ...
Dinsdag 23 oktober 2018 | 01:12 uur
Pacco is een verwend hondje! Mooie mand hoor!
userThea 🌟Daisy🌟Lily ❤Rosa | 5041 forumberichten
Dinsdag 23 oktober 2018 | 07:10 uur
Mooie mand!
Wij hebben van exact hetzelfde merk en dezelfde stof een kussen in de woonkamer liggen. Het is het favoriete plekje van Sacha. Ben ook dik tevreden over de kwaliteit. We hebben het al zeker twee jaar en gaat regelmatig de was in en ondanks dat alles ziet het er nog uit als nieuw en stof blijft heerlijk zacht!
user💖 Sacha & Nicky 💖 | 2300 forumberichten
Dinsdag 23 oktober 2018 | 08:44 uur
Ziva heeft ook een zo’n mandje 😀vindt ze heerlijk😇! Één nadeel het is een rosé dus idd regelmatig in de was haha niet goed over nagedacht toen ik het kocht🤣.
userwilly | 89 forumberichten
Dinsdag 23 oktober 2018 | 10:30 uur
Bericht is gewijzigd op dinsdag 23 oktober 2018 om 10:31 uur

Wat een heerlijke mand voor Pacco
Eliza en Joy slapen overdag op de bank, in de mandjes of samen in 1 mand.
'S-nachts slaapt Joy in de open bench, ze gaat daar klokslag om 22.00 uur in liggen. Eliza slaapt oo de bank. Joy treffen we soms ook 's-morgens aan op de bank of stoel.
Overdag slapen ze in ieder geval altijd bij ons in de buurt
userMinke met Eliza en Joy | 2586 forumberichten
Dinsdag 23 oktober 2018 | 21:13 uur
Jaaaaa, Pacco is verwend, maar welk cavaliertje is dat niet?!?!

De keuze is dus gemaakt, zal wel een large zijn (binnenmaat 50 op 40). Zelfs opgekrold is mijn ventje niet van de kleinste.

Bedankt allemaal!

Om een reactie toe te voegen, moet je eerst inloggen.

Homepage | Sitemap | Contact | Colofon | Veel gestelde vragen | Hondenpage