Homepage | Inloggen | Registreren |

Morgen weer....

Dit topic hoort bij het dossier: Medisch

Dinsdag 30 oktober 2018 | 19:12 uur
Lily gaat morgen voor de 3e keer naar de da voor gebitsbehandeling. Pffff. De vorige x was 5 maanden geleden. Na die x was ze zo happydepappy en levendig geworden. En dat was de laatste tijd weer helemaal weg. Dus toch maar ff voor controle. Alles verder goed totdat ze een lekker brokje kreeg. Toen viel het de da op dat ze het naar links gooide. En hup weer op de tafel en bek open. Rechts zit een nare kies en ach wat er over is, was ook weer aan beurtje toe. Ondanks poetsen en kauwdingen. Bah niks aan. Was t maar voorbij. We kunnen wel meteen morgenochtend terecht maar het blijft spannend weer de narcose. Brrrr heb knoop in mijn maag.
Duimen jullie?
userThea 🌟Daisy🌟Lily ❤Rosa | 5041 forumberichten

Om een reactie toe te voegen, moet je eerst inloggen.

Dinsdag 30 oktober 2018 | 20:38 uur
Ach arme Lily! Ik snap dat je er tegenop ziet. Wij duimen mee voor Lily!
user💖 Sacha & Nicky 💖 | 2300 forumberichten
Dinsdag 30 oktober 2018 | 21:59 uur
Pacco en ik duimen mee voor een vlotte behandeling, een volledig herstel en een leuk terugzien eens uit narcose.
Het staartje van Lily zal vast en zeker kwispelen
userKelly en Pacco | 100 forumberichten
Woensdag 31 oktober 2018 | 08:38 uur
Sterkte hoor komt vast goed😊!
userwilly | 89 forumberichten
Woensdag 31 oktober 2018 | 09:29 uur
Ik heb haar net gebracht en was bij haar toen ze onder zeil ging. Och tis zo'n lieverd. Geen kik toen de naald haar pootje inging. Ze bleef heel mooi kalm liggen. Ze heeft zo'n geweldig karakter. Heb wel tig x gezegd dat ze goed op haar moeten passen. Ik weet dat ze in goede handen is maar t blijft spannend ook al krijgt ze aangepaste narcose. Nu maar wachten.....
Woensdag 31 oktober 2018 | 13:50 uur
sterkte hoor
zal duimen dat goed komt
userbilly | 588 forumberichten
Woensdag 31 oktober 2018 | 14:08 uur
Zijn weer thuis. Er is weer veel getrokken, die arme schat. Nu bijkomen van alles. Ze is wat wiebelig en erg zielig maar ze zal straks vast wel wat opgeknapt zijn na even geslapen te hebben. En natuurlijk ook trek! Ze mag gekookte kip of vis eten. Blij dat dit klaar is iig. Bedankt voor jullie berichtjes.
Woensdag 31 oktober 2018 | 14:53 uur
geen foto

Ach..ik lees het nu pas, fijn dat het achter de rug is zeg!
Wat is haar gebidje dan toch best slecht he, dat is dikke pech, maar daar kun je idd niet meer aan doen dan kauw botjes en poetsen.
Ze gaat vast snel goed komen nu, die dappere mooie lieve schat. en een dikke van chico.
userC J Wisse | 1681 forumberichten
Woensdag 31 oktober 2018 | 15:31 uur
Fijn dat het achter de rug is!
Nu lekker vertroetelen. Beterschap en een dikke knuffel voor Lily.
user💖 Sacha & Nicky 💖 | 2300 forumberichten
Woensdag 31 oktober 2018 | 18:44 uur
Gelukkig dat alles goed is gegaan! Nu maar lekker knuffelen. Zijn ook van die heerlijke schatjes
userwilly | 89 forumberichten

Om een reactie toe te voegen, moet je eerst inloggen.

Homepage | Sitemap | Contact | Colofon | Veel gestelde vragen | Hondenpage