Homepage | Inloggen | Registreren |

jaarlijks bezoekje aan de dierenarts

Dit topic hoort bij het dossier: Inentingen

Donderdag 8 november 2018 | 19:34 uur
Bericht is gewijzigd op donderdag 8 november 2018 om 19:37 uur

Vandaag weer voor de enting bij de dierenarts geweest.en nagekeken Bij Lindi zitten er een paar piepkleine tandjes los die moeten er uit ik hoop dat ze er vanzelf met wat kluiven uit vallen anders moeten ze er uit getrokken worden..Ik kijk dit nog even aan Lindi weegt zo rond de acht kilo en is prima op gewicht. Ook gelijk de anaal klieren geleegd, .was weer hard nodig !En bah wat stinkt dit toch.Noa heeft een licht hardruisje dit had ze de vorige keer al maar is niet erger geworden gelukkig ,maar We houden het goed in de gaten , ze wordt binnenkort 10 jaar.Noa weegt iets meer dan zeven kilo en is ook mooi op gewicht.Verder gaat het prima met de twee.
userWil, Noa en Lindi. | 543 forumberichten

Om een reactie toe te voegen, moet je eerst inloggen.

Donderdag 8 november 2018 | 20:18 uur
geen foto

He, dat is toch elk jaar weer best even spaand he.
Maar het is jullie weer goed gegaan...proficiat
Mijn Chico, heeft ook een hart ruis.....eind vorig jaar op eens....maar in tijdt van een maand of vier was het veel erger geworden, hij is nu aan de benacor 5mg, en het gaat gelukkig erg goed.
Chico moet midden maart weer voor zijn apk..
userC J Wisse | 1681 forumberichten
Vrijdag 9 november 2018 | 14:18 uur
Altijd weer fijn als ze goedgekeurd zijn ik hoop ook dat de tandjes met kluiven uitvallen. Dat zou t beste zijn. En die anaalklieren, brrrr due geur went niet. Alhoewel onze da zegt dat ze t niet meer ruikt misschien word je neus er ongevoelig voor.
userThea ๐ŸŒŸDaisy๐ŸŒŸLily โคRosa | 5041 forumberichten
Vrijdag 9 november 2018 | 21:56 uur
Goed nieuws!
user๐Ÿ’– Sacha & Nicky ๐Ÿ’– | 2300 forumberichten
Vrijdag 9 november 2018 | 21:56 uur
Goed nieuws!
user๐Ÿ’– Sacha & Nicky ๐Ÿ’– | 2300 forumberichten
Zaterdag 10 november 2018 | 12:33 uur
Dat is toch weer heerlijk om te horen. En die anaalklieren, ach, alles went
usertruus poel | 998 forumberichten
Maandag 12 november 2018 | 16:08 uur
Fijn hoor dat ze weer goed door de keuring gekomen zijn. Blijft altijd spannend.

Mijn meisjes worden komende zondag gekeurd en getiterd. Ik bof dat mijn schoonzus holistisch dierenarts is en we komen dan allemaal bij mijn schoonouder en dus het ideale moment om mijn meisjes weer even onder handen te nemen.

Die anaaklier (ahum vislucht haha) geur is zeker niet fijn haha. Nadat Fleur wat problemen had heb ik van mijn schoonzus geleerd hoe ik het zelf moest doen. Dus nu doe ik de kliertjes van mijn meisjes altijd zelf als het nodig is.
userJolanda | 421 forumberichten

Om een reactie toe te voegen, moet je eerst inloggen.

Homepage | Sitemap | Contact | Colofon | Veel gestelde vragen | Hondenpage